مارکا: رئال مادرید قید لالیگا را نمی زند اما اولویت با چمپیونزلیگ است

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید دو امتیاز را در زمین ختافه از دست داد. رئال مادرید در حالی به مصاف ختافه رفت که ۹ غایب داشت و اکثر چهره های کلیدی خود را از دست نداد. در واقع در این بازی نه تنها چهار مدافع فیکس بلکه دو مدافع ذخیره یعنی لوکاس و ناچو هم حضور نداشتند. در خط هافبک هم خبری از کروس و کاسمیرو نبود و در خط حمله هم بنزما در دقایق پایانی بازی کرد. با این شرایط هیچ کس از توقف در مقابل ختافه تعجب نکرد.

تیم زیدان حالا هفت بازی و ۲۱ امتیار در لالیگا فرصت دارد. رئال سه امتیاز تا اتلتیکوی صدرنشین فاصله دارد و بارسا هم با یک بازی کمتر، فقط دو امتیاز کمتر از رئال مادرید دارد. سویا هم که باید در زمین رئال بازی کند فقط سه امتیاز کمتر از این تیم دارد.

رئال مادرید قرار نیست که قید لالیگا را بزند و قطعا هفت بازی بعدی را جدی می گیرد اما اگر اولویتی وجود داشته باشد، آن چمپیونزلیگ است چرا که رئال فقط دو بازی مقابل چلسی تا رسیدن به فینال چمپیونزلیگ فرصت دارد. زیدان به همین خاطر است که در لالیگا به بازیکنانی نظیر مودریچ و کروس که مصدومیت هایی جزئی دارند اصلا فشار نیاورده است و به آنها مقابل کادیز استراحت داده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ