تحلیل پیشکسوت استقلال/ ریسک مجیدی جواب نداد

0

استقلال نیوز – همان طور که بردهای هر تیمی با پاسخ مثبت منتقدان مواجه می شود، شکست استقلال مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا نیز از سوی کارشناسان مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. در این باره شاهرخ بیانی مهاجم استقلال در دهه ۶۰ سخن گفت:

سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله در بازی با الدحیل پایین و پاس‌های تیم رو به عقب بود. الدحیل پرس خود را از نیمه خودش انجام می‌داد و اینطور نبود که از زمین استقلال پرس کند. تیم استقلال از ابتدای مسابقات در خط دفاع مشکل داشته، بر خلاف خط حمله که خیلی خوب عمل کرده است. فرهاد مجیدی خودش می‌داند خط دفاعی تیم ضعف دارد.

*مجیدی با گذاشتن سه مهاجم ریسک کرد. همین مسئله باعث شده بود در وسط زمین بازیکنان استقلال کمتر دیده شوند. مسعود ریگی روز خوبش نبود و در کنار او آرش رضاوند هم همین شرایط را داشت. سه بازیکن خط میانی استقلال خسته شده بودند و زمانی که بازیکن خسته باشد، ضریب اشتباهاتش بالا می‌رود.

*استقلال با تعویض‌هایی که در نیمه دوم انجام داد، بهتر از نیمه اول بازی کرد و شکل تیم بهتر شد. بهتر است به این نکته هم اشاره کنیم که هر چقدر خط حمله الدحیل حرفه‌ای و سرعتی بود، خط دفاعی و مخصوصاً دروازه‌بان‌شان متزلزل نشان می‌دادند.

*بازی برگشت سخت‌تر از بازی رفت خواهد بود، چرا که تیم‌ها از هم شناخت پیدا خواهند کرد. به اعتقاد من استقلال در بازی بعدی با الدحیل باید با دو هافبک دفاعی بازی کند تا تیم در زمان حمله به همراه مدافعان کناری با تعداد بیشتری حمله کند. پاس‌های رو به عقب ما باید کمتر و سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله زیاد شود.

اینجا ببینید:

  • عکس| عجیب‌ترین شادی گل در لیگ قهرمانان آسیا

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ