بیانیه بارسلونا در حمایت از سوپرلیگ:«انصراف دادن یک اشتباه تاریخی است»

0

رئال مادرید نیوز : باشگاه بارسلونا پنجشنبه شب در بیانیه ای از رئال مادرید در مقابل تهدیدهای یوفا حمایت کرد. در بیانیه بارسلونا در مورد سوپرلیگ آمده است ” باشگاه بارسلونا با بررسی انجام شده توسط اکثر باشگاه های بزرگ اروپا با بررسی علمی شرایط اقتصادی کنونی موافق است و در شرایط کنونی ضروری است که تغییرات ساختاری ایجاد شود تا تضمینی برای ثبات اقتصادی در دنیای فوتبال باشد تا نمایش بهتری را به هواداران در کل دنیا ارائه بدهیم و بتوانیم بنیان اجتماعی این ورزش که اصلی ترین بخش آن است را گسترش بدهیم.”

در ادامه بیانیه آمده است:” باشگاه بارسلونا با توجه به موضوع اورژانسی پذیرفت که یکی از باشگاه های موسس سوپرلیگ باشد، تورنمنتی که می تواند کیفیت و جذابیت این نمایش را برای هواداران بیشتر کند و این اولین اقدام بارسلونا در جستجوی فرمولهای جدید برای اتحاد در میان کل خانواده فوتبال دنیاست.تصمیم ما به حدی جدی است که شایعه کناره گیری از این اقدام به عنوان باشگاه موسس می تواند یک اشتباه تاریخی باشد. به عنوان یک باشگاه ورزشی که از نمادهای باشگاه های فوتبال در دنیا به شمار می رود رهبری این پروژه را پذیرفتیم و هویت ورزشی ، اجتماعی و آکادمیک این پروژه را پذیرفته ایم. بارسلونا مثل همیشه متعلق به تک تک اعضایش است و آنها این حق را دارند تا در اجلاس ها در این باره نظر بدهند و بررسی عمیق تری در این باره داشه باشند. بارسلونا درک می کند که می توان آنالیز عمیق تری در مورد واکنش اجتماعی به این مسئله داشته باشد و شاید اگر نیاز باشد بتوان پیشنهاد اولیه را بهبود بخشید و همه مسائل را بهتر کرد. این مسئله به بررسی عمیق نیاز دارد. این مسئله به حدی مهم است که یک دادگاه قضایی حکم محافظت از ان را داده است و این محافظت از باشگاه های موسس سوپرلیگ است. از این حیث باشگاه اعتقاد دارد که دلیلی ندارد که بررسی و تصمیم گیری صرفا بر اساس بحث ها و فشارهای بیرونی و ایجاد رعب و وحشت غیرقابل پذیرش باشد.  باشگاه بارسلونا همیشه با احتیاط و با شفافیت دقیق اقدام می کند و قطعا منتظر ابراز نظر هواداران بارسلونا هستیم.”

حمایت جانانه بارسلونا و رئال مادرید از همدیگر در پروژه سوپرلیگ به نظر می رسد که این پروژه را زنده نگه خواهد داشت چرا که وقتی دو باشگاه پرطرفدار فوتبال دنیا در این پروژه پشت هم ایستاده اند، کسی نمی تواند جلوی آن را بگیرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ