بازیکنان پرسپولیس می‌خواستند پاداش ۲۰۰ دلاری را پس بدهند!

0

پرسپولیس نیوز – پرسپولیس نماینده شایسته کشورمان در حالی در بازی برگشت به مصاف الوحده می‌رود که در دیدار رفت تیم اماراتی را با تک گل سید جلال حسینی شکست داده بودند. در آستانه دیدار برگشت نماینده کشورمان و الوحده خبر می‌رسد بازیکنان پرسپولیس از مبلغ پاداش های خود ناراحت و ناراضی هستند.

شنیدیم پس از پایان بازی رفت با الوحده امارات و پیروزی یک بر صفر وقتی بازیکنان پرسپولیس متوجه پاداش ۲۰۰ دلاری خود شدند ابتدا قصد داشتند آن را پس بدهند! در نهایت با پا درمیانی مسئولان و نزدیکان تیم پرسپولیس در هند، بازیکنان راضی شدند این پاداش و همین طور دو پاداش ۳۰۰ دلاری بعدی بابت پیروزی برابرالریان قطر و گوای هند (بازی رفت) را دریافت کنند به این امید که به زودی درصد قرارداد فصل جاری یا مبالغ بیشتری به عنوان پاداش به حساب آن‌ها واریز شود.

به نظر می‌رسد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس به دردسر بزرگی برای این تیم لایق و شایسته تبدیل شود. هرچند جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به جای سفر به هند ترجیح داد در تهران بماند و منابع مالی لازم را تأمین کند اما کار بس دشواری پیش روی دارد.

تیمی که در لیگ برتر، جام حذفی و به ویژه لیگ قهرمانان آسیا مدعی اصلی قهرمانی است نباید دغدغه‌های مالی این چنینی داشته باشد و درصورت ادامه این روند تیم خوب پرسپولیس وارد حاشیه‌های جدیدی خواهد شد. به هرحال از ما گفتن بود!

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ