بارسلونا در قبال عثمان دمبله تسلیم نمی شود !

0

بارسا نیوز – به گزارش نشریه اسپورت ، بارسلونا دست از عثمان دمبله نمی کشد. آینده او با اتمام قراردادش در تابستان ۲۰۲۲ یکی از دغدغه های اصلی سران بارسلونا شده است.

 

در حال حاضر عثمان هیچ حرکتی نسبت به تمدید قرارداد خود انجام نداده است. از طرفی بارسلونا در حال اندیشه است که اگر عثمان دمبله نمی خواهد قرارداد خود را تمدید کند برای تابستان پیش رو روی او قیمت گذاری کند.

 

با این حال هدف اصلی بارسلونا هنوز تمدید قرارداد با عثمان دمبله است. ستاره فرانسوی در این فصل فرم خوبی را نشان داده است و از مصدومیت های بیش از حد فصول گذشته خود جلوگیری کرده است تا ثبات بیشتری از خود نشان دهد.

 

ایده مدیران بارسلونا ادامه مذاکرات و رسیدن به توافق پیش از تابستان پیش رو است. آن ها فکر می کنند که توانایی قانع کردن دمبله را دارد و بهترین گزینه ماندن او است. اگر در تابستان تمدید انجام نشود ، باشگاه و بازیکن با هم تصمیم می گیرند که بهترین گزینه چیست.

 

بارسلونا به هیچ عنوان نمی خواهد وینگر خود را به صورت رایگان از دست بدهد و در صورت عدم تمدید دمبله ، بارسلونا تلاش می کند مقداری از مبلغ ۱۵۰ میلیون یورویی قرارداد او را بازیابی کند.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ