آشفتگی در PSG ؛ فرصت بسیار خوب برای سایر تیم ها !

0

بارسا نیوز – طبق گزارش اسپورت ، در پاریس دو بازیکن بزرگ تیم پاری سن ژرمن یعنی نیمار جونیور و کیلیان امباپه از تمدید قرارداد سر باز زده اند. علاوه بر این موضوع این دو بازیکن مذاکره با دیگر تیم های اروپایی را منتفی نمی دانند.

 

عدم اطمینان این دو فوق ستاره از تمدید قرارداد نشان می دهد که پروژه ورزشی – اقتصادی – سیاسی قطری ها در پاریس شکست خورده است ، زیرا این پروژه ستاره های بزرگ این تیم را برای ماندن اغوا نکرده است.

 

از نظر ورزشی قهرمانی تیم PSG در اروپا می تواند بسیار مهم باشد. آن ها در فصل گذشته به فینال این رقابت ها رسیدند و مغلوب تیم بایرن مونیخ شدند و در این فصل هم در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم منچستر سیتی خواهند رفت.

 

پاری سن ژرمن در این فصل لیگ قهرمانان تیم های بایرن مونیخ و بارسلونا را حذف کردند ، اما هنوز با قهرمانی فاصله دارند. از طرفی هیچ کس منکر تیم رقابتی PSG نیست و مشخص است که این تیم یکی از تیم هایی است که بالاترین توان را از نظر مالی دارد.

 

اگر پروژه پاریسی ها به رهبری ناصر الخلیفی شکست بخورد و آن ها نتوانند دو ستاره بزرگ خود را حفظ کنند ، شکست بزرگی در انتظار پاریسی ها است. 

 

وضعیت نیمار جونیور

 

پیشنهاد پاری سن ژرمن مبنی بر تمدید قرارداد نیمار تا سال ۲۰۲۶ به دست ستاره برزیلی رسیده است ، اما او هنوز آن را مورد پذیرش قرار نداده است ، زیرا می خواهد پیشنهاد بارسلونا را هم بشنود. اگر نیمار مطمئن بود پاریس مطمئن ترین و بهترین گزینه است ، خیلی وقت پیش قرارداد را امضا کرده بود.

 

نیمار تابستان ۲۰۲۲ بازیکن آزاد می شود و همین موضوع بسیار برای پاریسی ها خطرناک. او پس از رقتن به پاریس در همه تابستان ها به جز تابستان گذشته به بارسلونا لینک شده است.

 

نیمار در مصاحبه های خود از حس خوب و خوشحالی در پاری سن ژرمن صحبت کرده بود ، اما همه چیز پشت رسانه می تواند متفاوت باشد. او از تمایل بازی کردن در کنار لیونل مسی هم صحبت کرده است و باید دید نهایتا چه اتفاقی رخ می دهد.

 

وضعیت کیلیان امباپه

 

شرایط کیلیان امباپه با نیمار جونیور متفاوت است. او در کشور خود بازی می کند و ۷ سال از بریلی بزرگتر است. او همچنین قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است و قیمت بالایی در بازار دارد. او تا فصل ۲۰۲۳ با پاریس قرار دارد ، اما در مذاکرات با باشگاه های دیگر برای او همانند نیمار بسته نیست.

 

از طرفی منچستر سیتی با دلارهای نفتی و فلورنتینو پرز با نفوذ بالای خود سخت به دنبال کیلیان امباپه هستند. هر دو گزینه قدرت اغواگری بالایی دارند و می توانند نظر امباپه را به سمت خود تغییر دهند.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ