شش نکته آماری در مورد بازی رئال مادرید و اوساسونا: بعید است ۰-۰ شود!

0

رئال مادرید نیوز : اوساسونا در حالی به مصاف رئال می آید که در دور برگشت با کسب ۲۴ امتیاز روند خوبی داشته است. در حقیقت آنها در دور برگشت پنجمین تیم پرامتیاز لالیگا پس از بارسا، سویا، رئال مادرید و اتلتیکو بوده اند. این تیم امسال ۴۰ امتیاز گرفته که ۲۴ تا از امتیازاتش را در دور برگشت کسب کرده است. اوساسونا نمی تواند امسال سهمیه اروپایی بگیرد یا خطر سقوط را چندان حس نمی کند اما با این وجود می توانند مثل پارسال نقش مهمی در تعیین لالیگا داشته باشند. آنها پارسال با غلبه بر بارسلونا راه رئال مادرید را برای قهرمانی لالیگا هموار کردند اما حالا در پنج بازی پایانی دوئل های مهمی با  بارسا و اتلتیکو دارند که می توانند تعیین کننده باشند. رئال به همین خاطر به هیچ وجه نباید اوساسونا را دستکم بگیرد و باید برای پیروزی به مصاف این تیم برود تا شانس هایش برای کسب لالیگای ۳۵ را زنده نگه دارد. شش نکته را در مورد بازی رئال و اتلتیکو مرور می کنیم:

۱- تکرار ۰-۰ توسط رئال مادرید بعید است : بازی دور رفت میان رئال و اوساسونا با تساوی بدون گل تمام شد. در طول تاریخ فقط چهار بار هر دو بازی رفت و برگشت رئال مادرید مقابل تیمی یکسان با تساوی بدون گل تمام شده است : دپورتیوو و ساراگوسا در فصل ۷۳-۷۲ ، راسینگ در فصل ۹۲-۹۱ و اسپورتینگ در فصل ۹۳-۹۲ این کار را کردند. اوساسونا می تواند پنجمین تیم تاریخ باشد که هر دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید را با تساوی بدون گل به اتمام می رساند.

۲- زیدان بازیکن و مربی: زیزو به عنوان بازیکن شش بار به مصاف اوساسونا رفته که سه بار شکست خورده اما به عنوان مربی از پنج تقابل چهار تا را برده و یکی هم در همین فصل با تساوی به پایان رسیده است.

۳- دو پیروزی قاطعانه: اوساسونا فقط دو بار در زمین رئال پیروز شده اما هر دو پیروزی قاطعانه بوده اند: ۰-۴ در فصل ۹۱-۱۹۹۰ و ۰-۳ در فصل ۰۴-۲۰۰۳.

۴- اوساسونا فقط رئال را متوقف کرده : اوساسونا از شش تقابلی که در این فصل با رئال، بارسا، اتلتیکو و سویا داشته فقط از سفیدپوشان مادریدی امتیاز گرفته است. آنها البته از این شش بازی فقط یک گل به اتلتیکو زده اند و در پنج بازی دیگر گل نزده اند.

۵-نیمه دوم : اوساسونا به ندرت در نیمه دوم می تواند جریان بازیها را عوض کند. آنها هشت بار در نیمه اول باخته اند و فقط یک بار کار را به تساوی کشانده اند و در نه باری که به عنوان برنده به میانه بازی رسیده اند فقط یک بار شکست خوردند و سه بار هم کار با تساوی تمام شد.

۶- فصلی ضعیف در خانه رئالی ها: رئال مادرید در این فصل سیزده امتیاز را در خانه اش با دو تساوی و سه شکست از دست داده و فقط ۲۷ گل زده اند که بدترین رکورد از فصل ۰۷-۲۰۰۶ تا کنون با ۲۲ گل خورده در خانه است. عجیب آن که رئال آن سال به قهرمانی رسید. رئال در آن فصل  هفده امتیاز را در خانه با سه شکست و چهار تساوی از دست داده بود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ