تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین و آلت کوین ها

0

بر اساس گزارش های منتشر شده، پس از روزها بدون روند بودن، بیت کوین و بسیاری از آلت کوین ها بازگشت خوبی نشان دادند که نشانگر خرید در سطوح پایین تر است.

با ضعف اخیر در قیمت بیت کوین (BTC) این دارایی با شدت فروش از جانب سرمایه گذاران روبرو نشد که نشان می دهد احساسات در بخش ارز دیجیتال همچنان صعودی است. پس از اجرای قوی اتر (ETH) در چند روز گذشته، بیت کوین امروز پس از آنکه سطح ۵۵۰۰۰ دلار را بازیابی کرد، در این سطح قرار گرفت. این نشان می دهد سرمایه گذاران همچنان در افت قیمت ها این دارایی را خریداری می کنند.

صندوق سرمایه گذاری Bitkraft Ventures که بر روی صنعت گیمینگ متمرکز است و بیش از ۴۰۰ میلیون دلار دارایی تحت مدیریت دارد، برای سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال و پروژه های مرتبط با شرکت تحقیق ارز دیجیتال Delphi Digital ارتباط برقرار کرده است.

به نظر می رسد تقاضای نهادها در آسیا نیز در حال افزایش است. برای پاسخگویی به این تقاضا، Huobi Asset Management چهار صندوق تراکر مربوط به ارزهای دیجیتال را راه اندازی کرده است.

نمودار قیمت بیت کوین قیمت بیت کوین سایت بیت کوین تحلیل بیت کوین تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین انواع ارز دیجیتال ارز دیجیتال چیست اخبار بیت کوین آموزش بیت کوین آموزش ارز دیجیتال آلت کوین چیستعملکرد روزانه ارزهای دیجیتال منبع: Coin360

برای ارائه داده ها و تجزیه و تحلیل دارایی های دیجیتال به مشتریان نهادی، Fidelity از راه اندازی شرلوک، محصولی مشابه ترمینال بلومبر ، خبر داد که تحقیقات تجزیه و تحلیل بنیادی و فنی را برای مدیران صندوق ارائه می دهد.

همراه با ورود تازه واردان، سرمایه گذاران موجود نیز به دنبال افزودن به دارایی های دیجیتال خود هستند. مایکل سایلور، مدیرعامل شرکت MicroStrategy در بیک یانیه مطبوعاتی در تاریخ ۳۰ آوریل عنوان کرد که این شرکت “همچنان که به دنبال ایجاد ارزش اضافی برای سهامداران است و به همین دلیل به خرید و نگهداری بیت کوین بیشتر ادامه خواهد داد.”

انعطاف پذیری بیت کوین و سایر آلت کوین های بزرگ نشان می دهد که بازارها بالغ شده اند. بیایید نمودارهای ۱۰ ارز دیجیتال برتر را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم تا جهت حرکت بعدی روند هر یک از ارزهای دیجیتال را تعیین کنیم.

BTC/USDT

پس از تردید در نزدیکی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۵،۳۲۴ دلار) طی دو روز گذشته، بیت کوین امروز به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۶،۸۹۷ دلار) افزایش یافته است. اگر گاوها قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برسانند، صعود به منطقه مقاومت ۶۱،۸۲۵٫۸۴ دلار تا ۶۴،۸۴۹٫۲۷ دلار امکان پذیر است.

نمودار قیمت بیت کوین قیمت بیت کوین سایت بیت کوین تحلیل بیت کوین تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین انواع ارز دیجیتال ارز دیجیتال چیست اخبار بیت کوین آموزش بیت کوین آموزش ارز دیجیتال آلت کوین چیستنمودار روزانه BTC / USDT. منبع: TradingView

میانگین متحرک مسطح و شاخص مقاومت نسبی (RSI) بالای ۵۳ نشان می دهد که فشار فروش کاهش یافته است. با این حال، گاوها ممکن است در سطح فعلی و دوباره در منطقه مقاومت با مقاومت سختی روبرو شوند.

اگر قیمت این دارایی دیجیتال از سطح فعلی کاهش یابد و سطح پشتیبانی ۵۲،۵۰۰ دلاری را بشکند، نشان دهنده این است که خرس ها در نزدیکی میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه دارایی های خود را به شدت می فروشند. این امر می تواند منجر به بازآزمایی قیمت این دارایی در سطح ۵۰،۴۶۰ دلار و سپس ۴۶،۹۸۵٫۰۲ دلار شود.

حرکت بعدی روند به احتمال زیاد در یک شکست بالاتر از ۶۴،۸۴۹٫۲۷ دلار یا یک اسلاید زیر ۴۶،۹۸۵٫۰۲ دلار شروع می شود. تا آن زمان، اقدامات بدون روند ادامه خواهد یافت.

ETH/USDT

اتر در ۲۹ آوریل الگوی شمعی Doji را شکل داد و امروز یک الگوی شمعدی روز ساخته است که نشان دهنده تردید در نزدیکی خط مقاومت کانال صعودی است. با این حال، اگر گاوها میدان رقابت را رها نکنند، احتمالاً روند صعودی از سر گرفته خواهد شد.

نمودار قیمت بیت کوین قیمت بیت کوین سایت بیت کوین تحلیل بیت کوین تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین انواع ارز دیجیتال ارز دیجیتال چیست اخبار بیت کوین آموزش بیت کوین آموزش ارز دیجیتال آلت کوین چیستنمودار روزانه ETH / USDT. منبع: TradingView

شکسته شدن این کانال نشان می دهد که حرکت همچنان قوی است و می تواند منجر به افزایش قیمت به سطح ۳۰۰۰ دلار شود. افزایش میانگین متحرک و RSI در نزدیکی منطقه خرید بیش از حد نشان دهنده مزیت گاوهاست.

با این وجود، اگر گاوها طی چند روز آینده نتوانند قیمت را به بالای این کانال برسانند، جفت ارز ETH / USDT ممکن است شاهد ذخیره سود باشد. این امر می تواند قیمت را به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۴۱۷ دلار) کاهش دهد. وقفه در زیر خط پشتیبانی کانال نشانگر تغییر روند احتمالی است.

BNB/USDT

بایننس کوین (BNB) در تاریخ ۲۹ آوریل بالاتر از خط مقاومت مثلث متقارن شکست. این امر نشان می دهد که روند صعودی از سر گرفته شده است. هدف آن رسیده به سطح ۸۰۸٫۵۷ دلار است.

نمودار قیمت بیت کوین قیمت بیت کوین سایت بیت کوین تحلیل بیت کوین تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین انواع ارز دیجیتال ارز دیجیتال چیست اخبار بیت کوین آموزش بیت کوین آموزش ارز دیجیتال آلت کوین چیستنمودار روزانه BNB / USDT. منبع: TradingView

افزایش میانگین متحرک و RSI در نزدیکی منطقه خرید بیش از حد نشان می دهد که گاوها کنترل بازار را در اختیار دارند. ممکن است خریداران با مقاومت در برابر ۶۳۸٫۵۷ دلار روبرو شوند اما اگر قیمت به زیر این مثلث کاهش نیابد، جفت ارز BNB / USDT برای شروع مرحله بعدی روند صعودی در همین روند باقی می ماند.

در صورت کاهشض قیمت، این نمای صعودی در کوتاه مدت فاقد اعتبار خواهد بود. چنین حرکتی می تواند قیمت را برای چند روز دیگر در یک وضعیت ثابت نگه دارد. اگر قیمت شکسته شود و در زیر مثلث باقی بماند، این جفت ارز یک روند معکوس را نشان می دهد.

XRP/USDT

XRP در ۲۹ آوریل الگوی شمعی روزانه را شکل داد که امروز روند صعودی پیدا کرده است. گاوها قیمت این دارایی را به بالاتر از سطح ۶۱٫۸٪ اصلاحی فیبوناچی در ۱٫۵۵ دلار رسانده اند و این امر قدرت سیگنالینگ را نشان می دهد.

نمودار قیمت بیت کوین قیمت بیت کوین سایت بیت کوین تحلیل بیت کوین تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین انواع ارز دیجیتال ارز دیجیتال چیست اخبار بیت کوین آموزش بیت کوین آموزش ارز دیجیتال آلت کوین چیستنمودار روزانه XRP / USDT. منبع: TradingView

اگر گاوها قیمت این دارایی را در بالای ۱٫۵۵ دلار حفظ کنند، جفت ارز XRP / USDT می تواند تا ۱٫۷۳ دلار صعود کند و سپس بالاترین قیمت ۵۲ هفته را در ۱٫۹۶ دلار مجددا آزمایش کند. افزایش میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱٫۲۹ دلار) و RSI نزدیک ۶۴ نشان می دهد که گاوها برتری دارند.

برخلاف این فرض، اگر خرس ها قیمت این دارایی را به زیر ۱٫۵۵ دلار برسانند، نشان دهنده ذخیره سود در سطوح بالاتر است. وقفه در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشان می دهد که مومنتوم صعودی ضعیف شده است و این می تواند این جفت ارز را برای چند روز بدون روند نگه دارد.

ADA/USDT

کاردانو (ADA) در تاریخ ۲۹ آوریل با قیمت ۱٫۴۱ دلار شاهد ذخیره سود بود اما گاوها اجازه ندادند قیمت این دارایی به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱٫۲۵ دلار) برسد. این یک نشانه مثبت است و این آلت کوین را در مسیر خود قرار می دهد تا به سطح مقاومت در ۱٫۴۸ دلار برسد.

نمودار قیمت بیت کوین قیمت بیت کوین سایت بیت کوین تحلیل بیت کوین تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین انواع ارز دیجیتال ارز دیجیتال چیست اخبار بیت کوین آموزش بیت کوین آموزش ارز دیجیتال آلت کوین چیستنمودار روزانه ADA / USDT. منبع: TradingView

اگر قیمت این دارایی از سطح مقاومت ۱٫۴۸ دلار کاهش یابد، جفت ارز ADA / USDT می تواند اقامت خود را در داخل این محدوده افزایش دهد. میانگین متحرک متحرک و RSI بالای ۵۸ نیز به یک ثبات در کوتاه مدت اشاره دارد.

اگر گاوها قیمت این دارایی را به بالای منطقه مقاومت ۱٫۴۸ دلار تا ۱٫۵۵ دلار برسانند، این نمای خنثی فاقد اعتبار خواهد بود. چنین حرکتی نشان می دهد که گاوها بر خرس ها غلبه کرده اند و احتمال روند صعودی جدیدی وجود دارد. هدف بعدی در حالت صعودی رسیدن به سطح ۲ دلار است.

اگر قیمت شکسته شود و زیر میانگین متحرک باقی بماند، خرس ها دارای یک فرصت خواهند بود. شکست زیر ۱٫۰۳ دلار تغییر احتمالی روند را نشان می دهد.

DOGE/USDT

Dogecoin (DOGE) در تاریخ ۲۹ آوریل از سطح ۰٫۳۴ دلار کاهش یافت اما گاوها میدان رقابت را چندان رها نمی کنند که این یک نشانه مثبت است. الگوی شمعی در روز ۲۹ آوریل و امروز عدم اطمینان در میان گاوها و خرس ها را نشان می دهد.

نمودار قیمت بیت کوین قیمت بیت کوین سایت بیت کوین تحلیل بیت کوین تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین انواع ارز دیجیتال ارز دیجیتال چیست اخبار بیت کوین آموزش بیت کوین آموزش ارز دیجیتال آلت کوین چیستنمودار روزانه DOGE / USDT. منبع: TradingView

با این وجود، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰٫۲۴ دلار) و RSI بالای ۶۲ ، نشان می دهد که این مسیر دارای کمترین مقاومت در برابر صعود است. اگر گاوها قیمت این دارایی را به بالاتر از ۰٫۳۴ دلار برسانند، جفت ارز DOGE / USDT احتمالاً روندی صعودی خواهد داشت و قیمتش به ۰٫۴۲ دلار خواهد رسید.

برخلاف این فرض، اگر قیمت این دارایی دیجیتال کاهش یابد و به زیر ۰٫۲۹ دلار برسد، این جفت ارز می تواند به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند. یک بازگشت از این سطح پشتیبانی می تواند این جفت ارز را برای چند روز بدون روند نگه دارد. در صورت شکست و بسته شدن این جفت ارز به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، این روند ممکن است به نفع خرس ها باشد.

DOT/USDT

Polkadot (DOT) امروز الگوی شمعی Doji را شکل داده است و گاوها برای ادامه خرید نزدیک به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۶٫۹۱ دلار) تردید دارند. با این وجود، اگر خرس ها نتوانند در چند روز آینده قیمت این دارایی را به زیر ۳۲٫۵۰ دلار برسانند، امر خرید احتمالاً از سر گرفته خواهد شد.

نمودار قیمت بیت کوین قیمت بیت کوین سایت بیت کوین تحلیل بیت کوین تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین انواع ارز دیجیتال ارز دیجیتال چیست اخبار بیت کوین آموزش بیت کوین آموزش ارز دیجیتال آلت کوین چیستنمودار روزانه DOT / USDT. منبع: TradingView

یک وقفه در بالاتر از سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه مسیر حرکت احتمالی تا ۴۲٫۲۸ دلار را روشن می کند. این سطح ممکن است دوباره به عنوان سطح مقاومت عمل کند و اگر قیمت از آن پایین بیاید، جفت ارز DOT / USDT می تواند برای چند روز دیگر در محدوده ۲۶٫۵۰ تا ۴۲٫۲۸ دلار باقی بماند.

متناوباً، اگر قیمت این دارایی به زیر ۳۲٫۵۰ دلار کاهش یابد، ممکن است فروشندگان قیمت این جفت ارز را به ۲۶٫۵۰ دلار کاهش دهند، جایی که ممکن است امر خرید ظاره شود. میانگین متحرک ثابت و RSI نزدیک به نقطه میانی تعادل بین عرضه و تقاضا را نشان می دهد.

UNI/USDT

Uniswap (UNI) در ۲۸ آوریل به خط مقاومت کانال صعودی نفوذ کرد اما گاوها نتوانستند این مومنتوم را حفظ کنند. قیمت این دارایی کاهش یافت و در تاریخ ۲۹ آوریل مجدداً وارد اینکانال شد که این مسئله نشان دهنده عدم تقاضا در سطوح بالاتر است.

نمودار قیمت بیت کوین قیمت بیت کوین سایت بیت کوین تحلیل بیت کوین تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین انواع ارز دیجیتال ارز دیجیتال چیست اخبار بیت کوین آموزش بیت کوین آموزش ارز دیجیتال آلت کوین چیستنمودار روزانه UNI / USDT. منبع: TradingView

واگرایی منفی در RSI دست نخورده باقی مانده است که هشدار می دهد ممکن است روند صعودی کاهش یابد. اگر قیمت به زیر ۳۷٫۵۰ دلار برسد، جفت ارز UNI / USDT می تواند به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۵٫۶۷ دلار) سقوط کند که یک سطح پشتیبانی مهم برای در نظر گرفتن است.

یک وقفه در زیر این سطح پشتیبانی می تواند منجر به کاهش خط پشتیبانی کانال شود. برعکس، اگر قیمت سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه را بازیابی کند، نشان دهنده خرید در کاهش قیمت هاست و احتمال وقفه در بالای این کانال را افزایش می دهد. اگر این امر اتفاق بیفتد، قیمت این جفت ارز می تواند تا ۵۰ دلار افزایش یابد.

LTC/USDT

لایت کوین (LTC) در تاریخ ۲۸ و ۲۹ آوریل شاهد یک اصلاح جزئی بود اما گاوها اجازه ندادند قیمت این دارایی به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۵۱ دلار) کاهش یابد، این یک نشانه مثبت است زیرا نشان می دهد که معامله گران منتظر اصلاح عمیق تر برای امر خرید نیستند.

نمودار قیمت بیت کوین قیمت بیت کوین سایت بیت کوین تحلیل بیت کوین تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین انواع ارز دیجیتال ارز دیجیتال چیست اخبار بیت کوین آموزش بیت کوین آموزش ارز دیجیتال آلت کوین چیستنمودار روزانه LTC / USDT. منبع: TradingView

اگر گاوها بتوانند قیمت این دارایی را در بالاتر از ۲۶۶٫۶۸ دلار حفظ کنند، جفت ارز LTC / USDT احتمالاً به سطح ۶۱٫۸٪ اصلاحس فیبوناچی در ۲۸۶٫۰۲ دلار خواهد رسید. این سطح ممکن است به عنوان یک مانع بزرگ عمل کند اما اگر جفت LTC / USDT بتواند از آن بالاتر برود، امکانی برای رسیدن به قیمت ۳۳۵٫۰۳ دلار وجود دارد.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شروع به افزایش کرده و RSI به تدریج در حال صعود است، این مسئله پیشنهاد می کند خریداران در تلاشند تا کنترل را بدست آورند. اگر قیمت این دارایی کاهش یابد و به زیر ۲۴۶٫۹۶ دلار برسد، این دیدگاه مثبت نفی خواهد شد. چنین اقدامی می تواند دروازه های سقوط به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۲۶ دلار) را باز کند.

BCH/USDT

بیت کوین کش (BCH) در ۲۹ آوریل الگوی شمعی روزانه را شکل داد که امروز روند صعودی پیدا کرده است. اکنون گاوها سعی خواهند کرد قیمت این دارایی را به بالای سطح ۶۱٫۸٪ اصلاحی فیبوناچی در ۱۰۱۲٫۲۹ دلار برسانند.

نمودار قیمت بیت کوین قیمت بیت کوین سایت بیت کوین تحلیل بیت کوین تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین انواع ارز دیجیتال ارز دیجیتال چیست اخبار بیت کوین آموزش بیت کوین آموزش ارز دیجیتال آلت کوین چیستنمودار روزانه BCH / USDT. منبع: TradingView

در صورت موفقیت به انجام این کار، جفت ارز BCH / USDT می تواند سطح ۱۲۱۳٫۵۱ دلار را دوباره آزمایش کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۸۳۹ دلار) و RSI بالای ۶۳ به تدریج در حال افزایش است و گاوها یک مزیت جزئی دارند.

با این حال، اگر قیمت این دارایی از سطح فعلی کاهش یابد، نشان دهنده این است که خرس ها در افزایش قیمت ها دارایی های خود را به فروش می رسانند. سپس آنها سعی می کنند قیمت این دارایی را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، قیمت این جفت ارز می تواند به ۶۸۶٫۷۵ دلار کاهش یابد.

برعکس، یک بازگشت به سمت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشان می دهد که احساسات همچنان مثبت است. گاوها ممکن است یک بار دیگر تلاش کنند تا قیمت این جفت ارز را به بالای ۱۰۱۲٫۲۹ دلار برسانند.

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین و آلت کوین ها

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ