«آتش زدن زانتیا» در «جشن میلیاردر شدن»!

0

فردی که قصد داشت ثروتمند شدن خود را به دیگران نشان دهد، در یکی از روستاهای محروم استان لرستان با برگزاری مراسمی تحت عنوان جشن ده میلیاردی شدن، اقدام به آتش زدن خودروی زانتیای خود در برابر دید مردم کرد.

 بر اساس یک بدعت تازه، برخی از افرادی که اموالشان از مرز میلیارد می گذرد اقدام به برگزاری مراسمی با عنوان جشن میلیاردی کرده و در این مراسم با صرف هزینه های زیاد، یک کالای لوکس از جمله خودرو را به آتش می کشند.

این مراسم بیشتر مربوط به شهرهای بزرگ و مناطق خاصی از کشور است اما جالب است بدانید چند روز قبل این مراسم در یکی از محروم ترین شهرستان های استان لرستان برگزار شد.

در این مراسم شخصی که بنا داشت جشن ده میلیاردی خود را بگیرد، با آتش زدن یک خودرو زانتیا، دارایی خود را به رخ مردم فقیر و مظلوم روستا کشاند.

به گزارش سفیر افلاک، با این که این شخص اموال خود را از چه راهی کسب کرده کاری نداریم و امیدواریم که وی اموالش را از راه حلال به دست آورده باشد، اما ای کاش به جای آتش زدن خودروی ۵۰ میلیون تومانی و صرف هزینه چند صد میلیون تومانی برای این جشن، وی این هزینه را برای حل مشکلات آب روستای خود صرف می کرد.

گزارش خبرنگار جام جم سرا حاکی است نشریه «لور» با درج خبر یادشده، چنین رفتاری را در میان مردم لر، مانور اشرافیت در لرستان خوانده و نوشته است: «همین را کم داشتیم جشن میلیاردرشدن! هنوز در شوک برپایی جشن طلاق بودیم که ناگهان باخبر شدیم عده ای بدعتی تازه به پا کرده و بعد از انکه ثروتشان از مرز میلیارد گذشته جشنی برای میلیاردر شدن خود راه انداختند وجلوی چشم همنوعان محروم خود مراسم زانتیاسوزی راه بیاندازند!»

نام فرد یا روستای یادشده در هیچ یک از منابع مذکور نقل نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ