سوپرجام برگزار می‌شود؟

0

پرسپولیس نیوز – اینکه اواخر مرداد ماه برای برگزاری این دیدار پیش بینی شده خیلی جای تعجب نیست به این دلیل که در خرداد ماه اردوی تیم ملی و در ادامه چهار بازی باقی مانده این تیم در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را پیش رو خواهیم داشت و بازی‌های متعددی از لیگ برتر بعد از پایان بازی‌های تیم ملی برگزار خواهد شد و تنها فرصتی که فدراسیون فوتبال برای برگزاری دیدار پایانی جام حذفی پیدا می‌کند اواخر مرداد ماه است و در این فرصت باید بازی‌های باقی مانده هم تا مشخص شدن دو تیم برگزار کننده بازی نهایی برگزار شود.

در خبر تنظیم شده از سوی سایت فدراسیون فوتبال اصلا اشاره ای به زمان برگزاری دیدار سوپر جام نشده است. مسابقه بین پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و تراکتور قهرمان جام حذفی. دو تیمی‌که قرار بود برای فتح سوپر جام ابتدای فصل با هم بازی کنند اما با صحبت‌های صورت گرفته میان اعضای دو تیم قرار شد این بازی در وقت بهتری برگزار شود که به نظر نمی‌رسد این وقت بهتر مهیا شود. دو  تیم در ماه‌های آینده درگیر بازی‌های مهم در لیگ برتر خواهند شد و  از سویی هر دو تیم در جام حذفی حاضر هستند و استراتژی هر دو تیم موفقیت در این بازی‌هاست. به خصوص تراکتور که فصل گذشته قهرمان جام حذفی شد و به همین بهانه این فصل در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا حاضر و به مرحله ی یک هشتم نهایی بازی‌ها صعود کرد.

آیا بعد از برگزاری دیدار نهایی جام حذفی فرصتی برای برگزاری بازی سوپرجام باقی می‌ماند یا همه تیم‌ها اصرار خواهند داشت بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل سخت و طاقت فرسا به مرخصی بروند تا برای فصل جدید بازی‌ها مهیا شوند؟ واقعیت این است در فوتبال ایران جایی برای سوپر جام نیست. در روزهایی که کرونا نبود این بازی سر و شکل مناسبی برای برگزاری نداشت! و جالب اینکه سازمان لیگ هم اصراری برای گنجاندن آن در تقویم فوتبال ایران ندارد و بیشتر جویای نظرات دو تیم برای برگزاری آن است. در خیلی از کشورها زمان از پیش تعیین شده برای برگزاری دیدار سوپرجام وجود دارد و دو تیم از آن تبعیت می‌کنند که این زمان معمولا یک یا دو هفته پیش از شروع فصل جدید است.

پیش بینی اینکه دیدار پرسپولیس – تراکتور در ماه‌های آینده برگزار نشود یا در فصل بعد برگزار شود محتمل است!

وضعیت پرسپولیس سوپرجام فوتبال ایران 97 ساعت بازی سوپرجام ایران تاریخ سوپرجام ایران اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

سوپرجام برگزار می‌شود؟

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ