مدیران استقلال: قایدی فروشی نیست حتی به گواردیولا/ استراماچونی هم بخواهد نمی‌دهیم

0

استقلال نیوز – نمایش خوب مهدی قایدی و اوج گرفتن مجدد این بازیکن پس از روی کار آمدن فرهاد مجیدی باعث شده تا دوباره زمزمه‌هایی مبنی بر تمایل تیم‌های خارجی برای جذب مهاجم ملی‌پوش استقلال بر سر زبان‌ها بیفتد.

با توجه به عملکردی که از مهدی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شاهد بودیم و سن این بازیکن، تمایل خارجی‌ها برای جذب او اصلاً مسئله عجیبی تلقی نمی‌شود و مدیران استقلال باید با مدیریت این مسئله کاری کنند که قایدی دچار بی‌انگیزگی نشود و همچنان بازدهی فوق‌العاده بالایی برای تیم در ادامه رقابت‌ها داشته باشد.

مهدی قائدی می‌تواند نقش مؤثری در عبور استقلال از سد حریف سرشناس عربستانی داشته باشد و چنین اتفاقی فقط در صورتی رخ خواهد داد که قایدی در تابستان امسال از جمع آبی‌پوشان جدا نشود.

استقلالی‌ها در مورد تیم‌های داخلی نگرانی خاصی ندارد چون تقریباً مطمئن هستند قایدی داخل ایران غیر از استقلال برای تیم دیگری بازی نخواهد کرد ولی پیشنهادات خارجی به ویژه سیگنال‌هایی که از طرف تیم‌های قطری ارسال می‌شود، کاملاً وسوسه‌انگیز است و قطعاً می‌تواند هر بازیکنی را هوایی کند.

کارکردن با سرمربی سابق

طی روزهای گذشته این شایعه مطرح شده بود که مدیران باشگاه الغرافه قطر به دنبال فراهم کردن شرایطی برای حضور آندره آ استراماچونی در تیم خودشان هستند و علاوه بر این سرمربی ایتالیایی، تمایلاتی هم از سوی آنها برای جذب مهدی قایدی مطرح شده است!

البته این بازیکن هم‌اکنون با استقلال قرارداد دارد ولی زمستان سال گذشته بر سر مبلغ قرارداد خود به شدت با باشگاه دچار اختلاف شد و چند روز سر تمرین نرفت ولی پس از روی کار آمدن فرهاد مجیدی قرار شد تا رضایت مهدی جلب شود.

در واقع استقلالی‌ها می‌خواهند شرایط را به گونه‌ای جلو ببرند که حتی اگر زمینه برای ترانسفر مهاجم جوان خود فراهم شد، مبلغ قابل ملاحظه‌ای از آن به جیب باشگاه برود.

مدیران باشگاه معتقدند با وجود بحث‌هایی که پیرامون پرونده شکایت استراماچونی از استقلال وجود دارد، حتی اگر این مربی در قطر تیم بگیرد باز هم نیاز استقلال مهم‌تر از تمایل مرد ایتالیایی برای استفاده از قایدی خواهد بود.

پیشنهاد گواردیولا

مدیران استقلال برای حفظ آرامش و قدرت تیم خود در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و البته جلب رضایت فرهاد مجیدی تأکید دارند مهدی قایدی فروشی نیست و استقلال بیشتر از هر تیم دیگری به این بازیکن نیاز دارد چون با توجه به شرایط کنونی تاکتیکی و نتایج خوبی که در عربستان گرفت، شانس زیادی برای موفقیت در لیگ قهرمانان وجود دارد که نباید به همین راحتی و با تضعیف تیم‌، آن  را کاهش داد.

حتی شنیده‌ایم برخی از مدیران مطرح باشگاه استقلال پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان تأکید کرده‌اند نهایت تلاش خود را به کار خواهند بست تا با وجود همه مشکلات مالی، قایدی ماندگار شود و جدا از قطری‌ها، حتی اگر تیم‌ها و مربیان مطرحی در حد  گواردیولا هم برای جذب فوروارد جوان استقلال وارد عرصه بشوند، باز هم قایدی در جمع آبی‌پوشان ماندگار شود چون در صورت حفظ این بازیکن و تقویت استقلال در فرصت نقل و انتقالات تابستانی، شانس موفقیت در عرصه پیکارهای آسیایی به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا خواهد کرد.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مدیران استقلال: قایدی فروشی نیست حتی به گواردیولا/ استراماچونی هم بخواهد نمی‌دهیم

ساتین

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ