به جا مانده از بازی با گرانادا: تا پایان ادامه می دهیم

0

رئال مادرید نیوز : توماس رونکرو سردبیر آس در مورد بازی رئال مادرید و گرانادا نوشت.

انگیزه برای قهرمانی
تایید می کنم که چهارشنبه شب ناراحت شدم که هواداران اتلتیکو پیروزی مقابل سوسیه داد را با مواد محترقه جشن گرفتند و شعار “قهرمانان، قهرمانان” سر دادند. چه شد؟ رئال مادرید نباید روز بعدش مقابل گرانادا بازی می کرد؟ این بی احترامی به تیم زیدان برایم غیرقابل توجیه بود. در ژنتیک رئالی ها شعاری وجود دارد که همیشه و در زمانی که هنوز کرونا سکوها را خالی نکرده بود، دیده می شد:” تا پایان، به پیش رئال.” همین طور است. نمی توان رد کرد که رئال مادرید یکشنبه در سن مامس پیروزی دیگری کسب کند (هر چند با ۲۴ ساعت استراحت کمتر و با سفری آزاردهنده) و بدین ترتیب هفته آخر بسیار هیجان خواهد بود و یک چشم ما به پوسلا خواهد بود و چشمی دیگر به والدبباس. این تیم در یک فصل در خلاف جریان آب پارو زده است و هیچ کس قرار نیست که زودتر از موعد پرچم سفید را بالا ببرد.کاملا برعکس. امیدواریم که در روز ۲۳ می، پرچم سفید برای جشن قهرمانی لالیگای ۳۵ بالا برود. این جا هیچ کس ایمانش را از دست نداده است. اتلتیکو خودش را برای جشن قهرمانی در روز یکشنبه در سن مامس در صورت امتیاز دادن رئال اماده می کند. مثل بارسای کومان و مسی که فکر می کردند که در مقابل گرانادا، لالیگا را می برند و سه شنبه در مقابل لوانته هم حرفی برای گفتن نداشتند.

نیمکت پرهیجان
دیروز روز جهانی مربیان فوتبال بود. باید از میگل مونیوز مربی اسطوره ای یاد کنم که چهارده جام در رئال برد و همین طور مولونی با یازده، لوئیز مولونی محبوب با هشت جام یا دل بوسکه. این چهار نفر پرافتخارترین مربیان تاریخ رئال هستند. در این باره بهتر است که بحثی نداشته باشیم. وقتی ترکیب زیزو در لوس کارمنس را دیدم با خودم گفتم که زیزو چه ریسک بزرگی کرده است. روی نیمکت ۲۱۰ میلیون یورو حضور داشتند: هازارد با ۱۰۰ ، اودریوزولا با ۳۰ ، ایسکو با ۳۰ ، کروس با ۲۵ و ماریانو با ۲۲ میلیون یورو .به این نفرات باید آسنسیوی با استعداد را اضافه کرد. اما در نهایت بچه هایی که وارد زمین شدند درس بزرگی به باتجربه ها روی نیمکت دادند. ماروین ۲۰ ساله پسر حکیم اولاواله نیجریه ای و هیه سوک پارک اهل کره جنوبی در سمت راست بی نظیر بود تا جایی که ماچیس تکل وحشتناکی از پشت روی او داشت که از نظر کل بشریت به جز خیل مانزانو باید کارت قرمز نشان داده می شد. این بازیکن مصدوم شد. میگل گوتیرز ترکیبی از مارسلو  و مندی با هم بود. این بازیکن مادریدی در سال ۲۰۱۷ با پیشنهاد یونایتد مواجه بود و حالا در سن ۱۹ سالگی بازیکنی برای حال و آینده است. یک پاس عالی به مودریچ داد. همکاری بی نظیرش با مودریچ (که در سن ۳۵ سالگی بی نظیر است ) شعار تاریخی باشگاه را زنده کرد: باتجربه ها و جوان ها.

درود، گرانادا
اگر لگدهای ماچیس، اتکی (به والورده و وینیسیوس) و کوئینا (به هازارد)را کنار بگذاریم که هر سه باید به خاطر خشونتشان اخراج می شدند، گرانادا در بازی شماره ۵۶ فصلش لایق تمجید فوتبال اسپانیاست. دیگو مارتینز لایق تمجید بزرگی در منطقه الحمرا است. این تیم نشان داد که با قلب می توان همه کار کرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

به جا مانده از بازی با گرانادا: تا پایان ادامه می دهیم

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ