ادعای پرسپولیسی ها در فضای مجازی/ خط دفاع مس رفسنجان چطور یک روزه ضعیف شد؟

0

پرسپولیس نیوز – بازی سپاهان با مس رفسنجان با برد پرگل و غیر منتظره سپاهان همراه شد تا زرد پوشان نصف جهان با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس صدرنشین شوند و از این حیث عقب ماندگی خود نسبت به سرخپوشان پایتخت را جبران کنند.رقم خوردن این نتیجه حرف و حدیث هایی به همراه داشته و برخی کم کاری بازیکنان مس را عامل این شکست پرگل می دانند.

در فضای مجازی طرفداران پرسپولیس به مقایسه آمار دفاعی مس رفسنجان تا پیش از بازی با سپاهان پرداخته و رقم خوردن این نتیجه را مشکوک تلقی کردند. بر این اساس پرسپولیسی ها می گویند خط دفاع مس رفسنجان چطور یک روزه ضعیف شد؟ این تیم در ۱۱ بازی اخیر خود در لیگ برتر و ۹۹۰ دقیقه تنها ۶ گل دریافت کرده در حالی که در مصاف با سپاهان در عرض ۱۴ دقیقه ۴ گل پذیرفته است و روی این اصل می گویند تیمی با این آمار دفاعی چطور مقابل سپاهان در دقایقی اندک چهار گل خورده است؟

پرسپولیسی ها با یادآوری پیروزی پرگل قبلی سپاهان مقابل آلومینیوم اراک که آن دیدار هم حرف و حدیث هایی داشت می گویند تیم اراکی ۶ بازی قبل و ۶ بازی بعد از بازی با سپاهان در لیگ برتر و ۱۰۸۰ دقیقه تنها ۶ گل پذیرفت و در۹۰ دقیقه بازی مقابل سپاهان نیز ۶ گل خورد و حالا بازی با مس دومین نتیجه عجیب سپاهان در این فصل است.

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ادعای پرسپولیسی ها در فضای مجازی/ خط دفاع مس رفسنجان چطور یک روزه ضعیف شد؟

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ