پروژه سخت ۱+۳ پرسپولیس در نقل و انتقالات؛ شهریار در راه جدایی/ این ستاره‌ها یحیی را تنها می‌گذارند؟

0

پرسپولیس نیوز – تیم فوتبال پرسپولیس نایب قهرمان لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ که از دریافت پاداش خود از کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل تحریم‌های بانکی کشور عاجز مانده است علاوه بر بدهی‌های خود باید پول لازم برای تمدید قرارداد بازیکنانی نظیر احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان و وحید امیری را فراهم کند.

عدم تأمین بودجه کافی در این زمینه سبب شد تا کنعانی زادگان خیلی زود تصمیم قطعی خود برای جدایی از پرسپولیس و رفتن به لیگ ستارگان قرار را بگیرد. روندی که نورالهی نیز بار دیگر به جریان انداخته تا او نیز به جمع لژیونرها اضافه شود.

سمیعی نه تنها با چالش جدایی بازیکنان کلیدی یحیی به دلیل تمام قراردادهایشان روبرو شده است بلکه با پایان قرارداد قرضی شهریار مغانلو در تابستان نیز مواجه است.

مهاجم تأثیرگذار و گلزن پرسپولیس در مسیر پیروزی‌های اخیر این تیم در لیگ قهرمانان و لیگ برتر در زمستان سال گذشته به عنوان یار قرضی از سانتاکلارا پرتغال به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد. باشگاه پرتغالی با درخواست پرسپولیس مبنی بر انتقال قطعی این مهاجم مخالفت کرد تا مغانلو تنها برای پنج ماه در این تیم بازی کند.

باشگاه پرسپولیس برای شروع مذاکره با سانتا کلارا برای حفظ مغانلو منتظر تأیید یحیی گل محمدی سرمربی این تیم است تا در صورت امکان او را حفظ کنند. بازیکنی که پول رضایت‌نامه‌اش برای حضور قرضی در پرسپولیس را یکی از هواداران متمول این تیم پرداخت کرد. باید دید سمیعی که در این شرایط پولی در بساط ندارد چه تصمیمی در خصوص این بازیکن خواهد گرفت.

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

پروژه سخت ۱+۳ پرسپولیس در نقل و انتقالات؛ شهریار در راه جدایی/ این ستاره‌ها یحیی را تنها می‌گذارند؟

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ