مسی در مصاحبه با اوله ; مسی بودن سخت است ؟

0

بارسا نیوز – لیونل مسی مصاحبه ای مفصل با اوله آرژانتین انجام داده است که در چند بخش , روی سایت قرار میگیرد . با ما همراه باشید !

 

مسی بودن سخت است ؟

گاهی اوقات میخواهید بدون اینکه توجه دیگران را جلب کنید و یا فقط میخواهید یک کار عادی انجام دهید و به مکانی بروید که مردم زیادی در حال خرید از آن مرکز هستند , قضیه پیچیده تر است – اما فقط بحث شناخته شدن و گرفتن عکس ( یادگاری ) نیست .

 

گاهی روز خوبی را سپری نکرده اید و این شما را دیوانه میکند زیرا نمیخواهید با کسی برخوردی داشته باشید . شاید مردم از شما عکس یا امضا بخواهند اما گاهی ممکن است حال شما خیلی خوب نباشد . این خیلی اتفاق میافتد .

 

زمانی شما روحیه خوبی ندارید اما شخصی که از شما درخواست عکس کرده انتظار دارد لبخند بیشتری بزنید . شاید بگویند که لبخند بزن درحالی که حال خوبی ندارید . اینها مواردی است که باید با آن زندگی کنم اما شکایتی ندارم .

 

واضح است که گاهی میخواهید مورد توجه نباشید اما بازهم وقتی مردم شما را میشناسند و حرف های خوبی میزنند , زیباست . خوش شانس هستم که هرجا میروم حرف های خوبی از طرف کسانی که میخواهند با من عکس بگیرند میشونم .. از این زاویه هم خوب است .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

مسی در مصاحبه با اوله ; مسی بودن سخت است ؟

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ