فدراسیون می‌خواهد پرسپولیس را نابود کند/ احکام صادر شده هدفمند است/ مدیران استقلالی فدراسیون سال ۷۳ پرسپولیس را قلع و قمع کردند

0

پرسپولیس نیوز – تعدادی از هواداران پرسپولیس امروز اول خرداد ماه با تجمع جلوی در فدراسیون فوتبال شعارهایی علیه عزیزی خادم و احکام صادر شده از سوی کمیته انضباطی سر دادند. {ویدئوی این تجمع را از اینجا ببینید.} درهمین ارتباط با محمد پنجعلی صحبت کردیم که به شدت ناراحت بود.

آقای پنجعلی شنیدید هواداران پرسپولیس جلوی در فدراسیون تجمع کرده اند؟

بله، از بس که ناراحت هستند. ما پیشکسوتان هم این احکام فدراسیون را قبول نداریم و به نظر می رسد می خواهند پرسپولیس را نابود کنند.

چرا؟

کاملا مشخص است این احکام هدفمند بوده است. مگر فیلم و اسناد موجود نیست؟ چرا سید جلال حسینی باید محروم شود؟ چرا فرشاد فرجی همزمان ۲ جلسه محروم می شود تا پرسپولیس ۲ مدافع وسط خود را در اصفهان نداشته باشد؟ این کارها قشنگ نیست.

چه دلیلی دارد که فدراسیون بخواهد پرسپولیس را نابود کند؟

من نمی دانم از خودشان بپرسید! پرسپولیس ۴ سال گذشته با قدرت قهرمان شده و ۲ بار به فینال آسیا رسیده است. این اتفاقات بی دلیل نیفتاده و نشان از تلاش و قدرت یک تیم دارد. در زمین که زورشان نمی‌رسد ولی بیرون زمین می‌خواهند به پرسپولیس ضربه بزنند.

حرف‌های سید جلال حسینی را می‌زنید؟

مگر حرف بدی زده است. شما ببینید درگیری دربی از کجا شروع شد؟ چه کسی روی پای میلاد سرلک بازیکن ما تکل خشن زد؟ یا اینکه اول چه کسانی از کدام نیمکت داخل زمین ریختند؟

ولی ظاهرا سید جلال به خاطر درگیری‌های ورزشگاه نقش جهان محروم شده است؟

مگر پرسپولیس میزبان بوده است؟ درگیری‌های نقش جهان و اصفهان هم کاملا مشخص است از کجا شروع شده است. عکاس باشگاه سپاهان بعد از آن بازی سنگین با دوربین سمت بازیکنان پرسپولیس می رود و آنها را تحریک می کند. آیا کسی به این مسائل اشاره می کند. سید جلال حسینی را هم همه می‌شناسند. سال‌هاست بدون حاشیه فوتبال بازی می‌کند و هرگز اهل جنجال نبوده است.

سید جلال در گفت و گو با پرسپولیس نیوز گلایه کرد که چرا او را به کمیته انضباطی فرا نخوانده و رأی صادر کرده اند؟

حق با اوست. چرا حرف سید جلال را نشنیدند؟ او فوتبالیست خامی نیست. ابتدا باید صحبت‌هایش را می‌شنیدند و بعد حکم می‌دادند. متأسفانه به نظر می‌رسد همان بلایی که سال ۷۳ سرپرسپولیس آوردند در حال تکرار باشد!

منظورتان همان دربی است که مجتبی محرمی و قلعه نویی درگیر شدند؟

بله، من سرپرست آن تیم بودم. فصل را مقتدرانه شروع کرده بودیم با دو گل هم از استقلال جلو افتادیم که …

در نهایت بازی ۳ برصفر به سود استقلال اعلام شد؟

بله، همین طور است. مجتبی محرمی، رضا شاهرودی، احمدرضا عابدزاده، بهزاد داداش زاده و فرشاد پیوس و حتی من و مهندس عابدینی از پرسپولیس محروم شدیم. چرا پرسپولیس ۳ بر صفر بازنده اعلام شد؟

چرا؟

مجتبی محرمی با ۳ سال محرومیت به یکی از سنگین ترین احکام انضباطی تاریخ فوتبال ایران محکوم شد. احکامی یک طرفه صادر کردند تا ترمز پرسپولیس را بکشند. مدیران استقلالی وقت فدراسیون پرسپولیس را قلع و قمع کردند در حالی که حق تیم ما نبود. این زورگویی به پرسپولیس مربوط به امروز نیست و از قدیم الایام بوده است چون پرسپولیس تیمی مردمی است.

صحبتی با مدیران کنونی فدراسیون ندارید؟

فقط همین را بگویم که با نابود کردن پرسپولیس، فوتبال ایران می‌میرد. این را دوستان بدانند که فوتبال ایران با پرسپولیس نفس نمی‌کشد. تیمی که بیشترین طرفدار را در ایران داشته و در این چند سال در آسیا پرچم فوتبال کشورمان را بالا برده است. الان نباید این برخوردها با این تیم صورت پذیرد. بهتر است همه به جای ضربه زدن به پرسپولیس از این تیم موفق الگو بگیرند. واقعا متأسف می شویم وقتی این رفتارها را درمورد پرسپولیس می‌بینیم و بعد هم یکسری می‌گویند از پرسپولیس حمایت می‌شود؟ کدام حمایت؟ از همان قدیم هم ما را می‌زدند و به پرسپولیس زور می‌گفتند. امیدوارم روزی در این فوتبال عدالت حاکم شود.

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

فدراسیون می‌خواهد پرسپولیس را نابود کند/ احکام صادر شده هدفمند است/ مدیران استقلالی فدراسیون سال ۷۳ پرسپولیس را قلع و قمع کردند

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ