خودروسازی در مسیر قابل قبولی رو به بهبود است

0

مجله خودرو قیمت خودروهای داخلی جدول قیمت خودرو اخبار خودرو آخرین قیمت خودرو

مجله خودرو ساتین – به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، «محسن صالحی‌نیا» در مراسم افتتاح مراکز تخصصی تیونینگ، دیتیلینگ و سفارشی‌سازی خودرو یکی از خودروسازان داخلی با بیان اینکه در گذشته وابستگی زیادی به خارج از کشور داشتیم و امروز وابستگی‌ها کاهش یافته است، گفت: داخلی‌سازی با رعایت کیفیت مطلوب و قابل رقابت موجب خرسندی است.

رییس هیات عامل ایدرو با اشاره به تحرک و پویایی ایجاد شده در صنعت خودرو اظهار داشت: حرکت‌هایی نظیر به‌سازی محصولات، برندسازی، توسعه قوای محرکه، کاهش مصرف سوخت، تولید گیربکس داخلی و بهینه‌سازی خدمات و محصولات که با اتکا بر توانایی‌ها و تجربه داخلی و بدون کمک و حمایت خارجی انجام شده، قابل توجه است.


بیشتر بخوانید: طراحی و تولید خودروی شاهین نقطه عطفی در کارنامه شرکت سایپا است


وی تصریح‌کرد: ایدرو به عنوان مرکز تنطیم‌گر و سیاست‌گذار صنعت خودروی کشور، از ایده‌های توسعه‌ای این صنعت از جمله پیشنهاد‌هایی برای توسعه محصولات سفارشی پشتیبانی خواهد کرد.

صالحی‌نیا افزود: اهتمام به رضایت‌مندی مشتریان را در صدر اهداف این صنعت و سفارشی‌سازی خودرو‌ها را نمونه‌ای مناسب از حرکت جدی در این مسیر توصیف کرد و افزود: یکی از نمونه‌های مناسب احترام به حقوق و سلیقه مصرف‌کنندگان، فرایند‌های مطمئن و ایمن‌سفارش‌سازی خودرو است.

وی ادامه‌داد: با توجه به اینکه حفظ ایمنی، استاندارد‌های فنی و اصولی، کیفیت و همچنین خارج نشدن خودرو از خدمات پس از فروش و گارانتی، دغدغه‌های اصلی و مهم در توجه به سلیقه و نیاز مشتریان سفارشی است، فرآیند‌های سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی خودرو بر اساس سلیقه مشتری به صورت استاندارد در این شرکت در سطح مطلوب و مطمئنی انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، بررسی مهمترین برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال ۱۴۰۰ حاکی از برنامه‌ریزی برای تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه انواع خودروی سواری و وانت است.

با توجه به تولید ۹۸۴ هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع سواری و وانت در سال ۹۹، رشد ۲۱.۹ درصدی در این بخش پیش‌بینی شده است.

منبع: ایرنا

خودروسازی در مسیر قابل قبولی رو به بهبود است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ