گلایه‌های شدید یحیی از مدیریت پرسپولیس/ جزئیات دلخوری گل‌محمدی از آقای مدیرعامل

0

پرسپولیس نیوز – تیم پرسپولیس توانسته در ۵ سال گذشته روند فنی خود را در سطح بالایی حفظ کند و در فصل جاری هم یکی از مدعیان جدی قهرمانی است. این درحالیست که هر چقدر وضعیت سرخپوشان در جدول مناسب است و رقابت تنه به تنه ای با سپاهان دارند، از نظر مالی وضعیت مطلوب نیست.

یحیی گل محمدی که در دوره مدیریت جعفر سمیعی کمتر لب به اعتراض گشوده، در نشست های خبری این سکوت را شکسته و به صورت محسوس و نامحسوس به این موضوع پرداخته و از باشگاه خواسته تا مشکلات تیمش را حل کند.

او در آخرین نشست خبری خود بعد از پیروزی مقابل ذوب آهن باز هم اشاره کرد که بازیکنانش مشکلات زیادی دارند و از باشگاه می خواهد آنها را حل کند.

وی در صحبت هایش گفت: از هواداران می‌خواهم مثل همیشه از این بازیکنان پشتیبانی و حمایت کنند. وارد جزئیات نمی‌شوم اما بازیکنانم مشکلات زیادی دارند. امیدوارم این مسائل همه حل شود. از غیرت و اراده بازیکنانم در مسابقه امروز درس زیادی گرفتم و دم همه آنها گرم.

اما ماجرا چیست؟ چرا یحیی گل محمدی بیشتر از هر زمان دیگری در صحبت هایش از باشگاه پرسپولیس علنی می خواهد تا برای حل مشکلات تلاشش را بیشتر کند؟

سرمربی پرسپولیس که برخلاف دوره گذشته مدیریتی که با رسول پناه سازگاری نداشت، با جعفر سمیعی روابط حسنه ای داشته و دارد اما به تازگی از برخی جریانات ناراحت است؛ به طوری که بعد از بازی با ذوب آهن سرمربی سرخپوشان با توجه به فشار ناشی از پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس تیمش، قبل از حضور در ورزشگاه فولادشهر با مدیرعامل باشگاهش تماس گرفته و ناراحتی های چند وقت اخیر را به روی سمیعی آورده است.

یحیی گل محمدی در اقدامی که سابقه نداشته، در جریان این تماس تلفنی به شدت به وضعیت مالی انتقاد می کند و اینکه چرا هنوز مسئولان باشگاه با وجود بردهای مهمی که تیم به دست آورده، حتی یک ریال پاداش نداده است.

سرمربی قرمزپوشان حتی به مدیرعامل پرسپولیس بابت اینکه در ماجرای جنجال های بازی سپاهان ‌آنطور که باید به دفاع از شرایط تیم نپرداخته و حتی در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر این اتفاق تکرار شده، انتقاد می کند. گل محمدی معتقد است اگر باشگاه در مباحث اخیر دیدار برابر سپاهان واکنش محکمتری نشان می داد، برای بار دوم در اصفهان شاهد چنین برخورد غیراخلاقی نبودند که به خود اجازه دهند به اتوبوس در حال حرکت پرسپولیس نارنجک پرتاب کنند. 

باید دید در شرایطی که سرمربی پرسپولیس این روزها از این وضعیت ناراحت و شاکی است، باشگاه برای برون رفت از این شرایط چه راهکاری دارد.

پرسپولیس در وضعیت مالی خوبی به سر نمی برد و از طرفی در مورد قرارداد با کارگزار رسمی اطلاع رسانی شفافی نمی شود. قرار بود تا پایان اردیبهشت تکلیف این همکاری مشخص شود اما هیچ خبر رسمی مبنی بر چگونگی ادامه کار یا فسخ آن منتشر نمی شود.

از سویی باشگاه برای جبران کسری های مالی خود اقدام به تبلیغ به جذب کمک های مردمی کرده است. روشی منسوخ شده که در دوره های گذشته هم رخ داده اما هرگز گزارش های مالی و اینکه این پول ها در کدام بخش های باشگاه هزینه شده منتشر نشد.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

گلایه‌های شدید یحیی از مدیریت پرسپولیس/ جزئیات دلخوری گل‌محمدی از آقای مدیرعامل

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ