۱۰ بازیکن استقلال باید پایان فصل بروند/ جوری خوشحالی کردند که انگار قهرمان شدیم!

0

استقلال نیوز – فرشاد فلاحت‌زاده بازیکن سابق استقلال در خصوص شرایط استقلال گفت: شرایط استقلال خوب است البته اگر داوران بگذارند. داورهای لیگ این روزها زیاد به ضرر استقلال سوت می‌زنند و همین مسأله باعث عصبی شدن استقلالی‌ها می‌شود.

این پیشکسوت استقلال درباره بازی استقلال – پیکان که می‌توانست با حکم انضباطی همانند بازی پیکان – سایپا با نتیجه سه برصفر به نفع استقلال تمام شود، گفت: این مشکل مدیریت است که خیلی دیر به این مسأله ورود کرده است. به نظرم مدیرعامل استقلال به نوعی لج می‌کند و لج و لجبازی‌ها کار استقلال را به اینجا کشانده است! فرهاد هم با این کارها دست تنها است. شما اگر توجه کرده باشید استقلال در بازی با نفت دقیقه ۹۶ گل می‌زند، اگر این اتفاق در چنین دقیقه‌ای نمی‌افتاد استقلال نمی‌توانست پیروز شود و کار برای این تیم سخت می‌شد.

 فلاحت‌زاده ادامه می‌دهد: روی کاغذ امیدی به قهرمانی استقلال در لیگ برتر نیست اما فوتبال دیکته نانوشته است و هر لحظه می‌تواند در این ورزش اتفاقات تازه و عجیبی بیفتد. باید قبول کرد رقبای استقلال حریفان سرسختی هستند و این کار را برای استقلال سخت می‌کند.

فلاحت‌زاده درباره شانس استقلال برای فتح جام حذفی نیز گفت: جام حذفی جام اتفاقات است. باید بدانیم همین اتفاقات شاید به ضرر استقلال شود. شما نگاه کنید در لیگ به جایی رسیدیم که وقتی تیم نفت را می‌بریم آنقدر خوشحالی می‌کنیم که انگار قهرمان شدیم! این برای تیم استقلال با آن همه افتخارات و قدمت خوشایند نیست. خیلی باید با هوش‌تر و مدبرانه‌تر عمل کنیم.

 فلاحت‌زاده ادامه می‌دهد: این را هم باید بگویم که ۱۰ بازیکن فعلی استقلال در حد این تیم نیستند و استقلال باید برای فصل آتی با این ۱۰ بازیکن خداحافظی کند.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

۱۰ بازیکن استقلال باید پایان فصل بروند/ جوری خوشحالی کردند که انگار قهرمان شدیم!

ساتین

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ