حمایت مدافع پرسپولیسی تیم ملی از اسکوچیچ/ او یک ایرانی است!

0

پرسپولیس نیوز حسین کنعانی‌زادگان در مورد شرایط تیم ملی در بحرین و وضعیت آب و هوایی آنجا اظهار داشت: بحرین یک مقدار بهتر از کیش بود و گرمای آنچنانی نداشت فقط در بازی اول یک مقدار گرم بود و ۲-۳ بازی بعدی که در شب برگزار شد شرایط بهتر بود.

وی در مورد صمیمیتی که میان بازیکنان وجود دارد، گفت: بچه‌ها سال‌ها کنار هم حضور داشتند و شناخت کافی از هم دارند جو خیلی خوبی داشتیم یک مربی خوب هم بالاسر تیم بود که چیزهای زیادی از او یاد گرفتیم. خوشحالم که همه را بردیم و دل مردم را شاد کردیم.

مدافع تیم ملی فوتبال در مورد پایان قرارداد اسکوچیچ عنوان کرد: من نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم، اما دوست داریم که او بماند و فقط می‌دانم که او یک ایرانی است. اسکوچیچ زحمت زیادی در این مدت برای تیم ملی کشید و همه دیدند او از جان و دل مایه گذاشت و تلاش کرد که دل مردم را شاد کند.

کنعانی زادگان در مورد اینکه کدام مسابقه سخت بود، تاکید کرد: همه بازی‌ها سخت بود و بحرین و عراق هم می‌خواستند صعود کنند.

وی در مورد قرعه کشی مرحله بعد گفت: فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی کنیم. تیمی که می خواهد به جام جهانی برود، نباید به دنبال این باشد که با چه تیمی بازی کند.

مدافع تیم ملی فوتبال با اشاره به استقبال مسئولین اظهار داشت: از این کاری که صورت گرفت تشکر می‌کنم. ما از فرودگاه مستقیم به سالن همایش ها آمدیم و قرار است دوز دوم واکسن را هم امروز دریافت کنیم.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

حمایت مدافع پرسپولیسی تیم ملی از اسکوچیچ/ او یک ایرانی است!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ