۲۵ روز مهم برای پرسپولیس در سه جام

0

پایگاه خبری استقلال نیوز– با برنامه ریزی جدید سازمان لیگ شاگردان یحیی گل‌محمدی باید در ۲۵ روز ۶ بازی سخت و نفس‌گیر برگزار کنند.

به گزارش استقلال نیوز، با اعلام تاریخ مسابقات لیگ برتر در دو هفته آینده و همچنین قطعی شدن زمان برگزاری دربی پایتخت در جام حذفی شاگردان یحیی گل محمدی ۶ بازی سرنوشت ساز و حیاتی را در سه جام و در فاصله ۲۵ روز برگزار خواهند کرد.

برنامه فشرده پرسپولیس از ۳۰ خرداد و بازی سوپرجام مقابل تراکتور شروع خواهد شد. شاگردان یحیی در فاصله ۳۰ خردادماه تا ۲۴ تیرماه باید شش بازی حساس و تعیین‌کننده انجام دهند و هر ۴ روز یک بار به میدان خواهند رفت.

برنامه بازیهای پرسپولیس بعد از سوپرجام بدین شرح است که آنها ۴ تیر در رفسنجان به مصاف مس خواهند رفت. ۹ تیر در تهران میزبان امیر قلعه‌نویی و شاگردانش خواهند بود. آنها ۱۵ تیر در اهواز و در یک بازی بسیار مهم به مصاف فولاد خواهند رفت.

شاگردان یحیی بعد از بازی با فولاد، ۱۹ تیر از آلومینیوم پذیرایی خواهند کرد و ۲۴ تیر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال خواهند رفت.

حالا باید دید پرسپولیس در این مقطع یکماهه چه نتایجی خواهد گرفت و می‌تواند در سوپرجام، لیگ برتر و جام حذفی موفق باشد یا نه.

۷۶۵۵

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

۲۵ روز مهم برای پرسپولیس در سه جام

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ