حساسیتی روی استقلال نیست فریاد باتجربه‌های پرسپولیس/ افشای قرارداد برای خودی و غیرخودی!

0

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان باتجربه پرسپولیس بر خلاف همیشه خواستار انتشار جزئیات قراردادهای خود شدند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، امید عالیشاه پس از سیدجلال حسینی و کمال کامیابی نیا خواستار افشای جزئیات قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس شد.

بازیکنان با تجربه سرخپوشان در حالی خواستار افشای مبلغ قرارداد فصل جاری خود با باشگاه شدند که در گذشته با لو رفتن مبالغی که دریافت می‌کردند برآشفته شده و این اقدام را غیر اخلاقی توصیف می‌کردند.

تغییر دیدگاه این بازیکنان در حالی اتفاق افتاد که مصاحبه‌هایی علیه قرارداد نجومی پرسپولیسی‌ها از سوی برخی مدیران و مربیان لیگ برتری انجام شد.

همین امر سبب شد تا قدیمی‌های پرسپولیس که نسبت به برخی ارقام در قراردادهای سایر بازیکنان تیم ابهام داشتند با شنیدن این مسائل تغییر موضع داده و دنبال انتشار جزئیات قراردادهایشان شوند.

سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا در پنج سال گذشته جزو ثابت‌ترین بازیکنان این تیم بودند اما ارقام دریافتی آنها حتی نسبت به بازیکنان جدید پرسپولیس کمتر بوده است.

حسینی کاپیتان اول پرسپولیس که همین چند روز گذشته سوپرجام را بالای سر گرفت در حالی با نهمین کاپ قهرمانی اش در پنج سال گذشته عکس یادگاری گرفت که رقم قراردادش نسبت به بازیکنی که نخستین جام را با پرسپولیس گرفته بود بسیار پایین‌تر است.

سیدجلال در سال جاری قراردادی به ارزش یک میلیارد و ۸۸۰ ملیون تومان با پرسپولیس امضا کرده است که در مقایسه با تمام بازیکنانی که در ابتدای فصل به پرسپولیس آمدند کمتر بوده است.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

میانگین قرارداد بازیکنانی چون حامد لک، سعید آقایی، میلاد سرلک، عیسی آل کثیر، احسان پهلوان و علی شجاعی بیش از سه میلیارد تومان است.

این قراردادها صدای بازیکنان قدیمی پرسپولیس را در ابتدای این فصل هم در آورد اما آنها با توجه به حضور تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا موضوع را به صورت جدی پیگیری نکردند.

همچنین باتجربه‌های پرسپولیس که به واسطه حضور طولانی مدت خود در جریان رقابت‌های لیگ برتر رابطه خوبی با بازیکنان سایر تیم‌های لیگ برتری دارند در جریان جزئیات قراردادهای آنها نیز هستند.

این قراردادها که اکثر آنها در باشگاه‌های صنعتی به ثبت رسیده، به مراتب بالاتر از مبالغ دریافتی بیشتر بازیکنان پرسپولیس است. گفته می شود مبلغ قرارداد بعضی از ملی‌پوشان فوتبال ایران در این تیم ها به ۱۲ میلیارد تومان نیز رسیده است اما ارقام دریافتی بازیکنان فعلی پرسپولیس که آنها نیز در تیم ملی حضور دارند بسیار پایین‌تر از این ارقام است.

نکته جالب توجه، اطلاع پرسپولیسی‌ها از برخی قراردادهای بازیکنان استقلال تهران است؛ ارقامی که نزدیک به دریافتی سرخپوشان در فصل جاری است و پرسپولیسی‌ها چندان روی مبالغ آنها حساسیت ندارند.

۴۱۵۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

حساسیتی روی استقلال نیست فریاد باتجربه‌های پرسپولیس/ افشای قرارداد برای خودی و غیرخودی!

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ