مظاهری دور از بازی‌ها، حاضر در تمرین (عکس)

0

پایگاه خبری فوتبالی- رشید مظاهری اینروزها فقط در تمرینات استقلال حضور دارد و در لیست این تیم قرار نمی‌گیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، یکی از تغییرات مهم ترکیب استقلال در سه بازی گذشته مقابل تیم‌های صنعت نفت آبادان، پدیده خراسان و گل‌گهر سیرجان در خط دروازه انجام شده، جایی که دیگر خبری از حضور رشید مظاهری نبوده و حسین حسینی توانست جایگاه ثابت خود را دوباره در ترکیب به دست آورد.

 حسینی آنقدر با انگیزه و با ثبت سه کلین‌شیت در سه دیدار گذشته استقلال حضور پیدا کرده که حالا بازگشت رشید مظاهری به ترکیب کار دشواری است؛ مظاهری که در لیست بازی های استقلال غایب است، امروز در تمرین ریکاوری شاگردان مجیدی، زیرنظر غلامپور تمرینات اختصاصی را انجام داد.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

در بازی‌های گذشته و در غیاب مظاهری، سینا سعیدی‌فر روی نیمکت تیم فوتبال استقلال می‌نشست و باید دید برای دیدار بعدی آبی‌پوشان پایتخت نیز در مقابل آلومینیوم اراک، سرنوشت خط دروازه چگونه خواهد بود و از میان حسینی و مظاهری انتخاب مجیدی چگونه است و کدامیک روی نیمکت در مقابل حریف خواهند نشست. گفتنی است که مظاهری به جز مصدومیت، گلایه‌هایی را هم بابت دریافتی پایین خود در لیگ امسال داشت که در نهایت با وساطت مجیدی موقتا این مسئله برطرف شده است. هرچند که بعید است مجیدی بخواهد دست به خط دروازه تیمش بزند و از کنار عملکرد خوب حسینی به سادگی بگذرد.

۴۱۵۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مظاهری دور از بازی‌ها، حاضر در تمرین (عکس)

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ