شک نکنید پرسپولیس با پنجمین جام تاریخ‌ساز می‌شود/ استقلال را هم در دربی می‌بریم

0

پرسپولیس نیوز

فرشاد پیوس کاپیتان اسبق پرسپولیس در گفتگو با پرسپولیس نیوز پیرامون آخرین وضعیت سرخپوشان تهرانی در آستانه بازی با استقلال گفت: پرسپولیس با غلبه بر آلومینیوم اراک جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم تر کرد و حالا بازیکنان این تیم با انگیزه بیشتری مهیای رویارویی با استقلال تهران در دربی حذفی می شوند. پرسپولیس در مصاف با تیم اراکی یک سر و گردن بالاتر از حریف نشان داد و هماهنگی بازیکنان در داخل زمین کاملاً مشهود بود.

وی در ادامه افزود: تعویض های یحیی گل محمدی هم در اکثر بازی های این تیم موثر بوده و هر بازیکنی که به عنوان جایگزین به میدان رفته توانسته اثرگذاری خود را به خوبی نشان دهد و در بازی تغییر ایجاد کند. این نشان می‌دهد که کادر فنی پرسپولیس به خوبی با وضعیت داشته های خود آشنا هستند و می‌دانند در طول ۹۰ دقیقه از کدام مهره ها بهترین استفاده را داشته باشند.

آقای گل پیشین فوتبال ایران درباره رویارویی پرسپولیس مقابل استقلال در جام حذفی نیز گفت: پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است و برای قهرمانی در جام حذفی نیز برنامه‌های ویژه‌ای دارد و شک نکنید مقابل استقلال بهترین بازی را ارائه خواهد کرد و دوباره این تیم را شکست خواهد داد چرا که برای کسب هر دو جام باید استقلال را هم از پیش رو برداریم و به مراحل پایانی برسیم.

پیوس گفت: ای کاش وضعیت کرونایی این اجازه را می داد که هواداران دو تیم به ورزشگاه بروند و دربی را از نزدیک تماشا کنند چرا که فوتبال بدون تماشاگرانش هیچ معنی و جذابیتی ندارد. امیدوارم هرچه زودتر بیماری کرونا دست از سر مردم بردارد و همه ما به زندگی عادی خود برگردیم.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

شک نکنید پرسپولیس با پنجمین جام تاریخ‌ساز می‌شود/ استقلال را هم در دربی می‌بریم

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ