نرگس الهیاری کیست؟ محل زندگی او کجاست؟

2

زن جوان مالک عمارت لاکچری تورنتو و ارتباط جالب او با سُس بیژن و امین حیایی

کانادا مرکز تجمع ایرانیان در این کشور است و ایرانیان مشهور فراوانی در این شهر زندگی می کنند اما فردی که اکنون نظرها را به خود جلب کرده از گروه افراد شناخته شده و سلیبریتی های مشهور نیست بلکه زن جوانی است که در یک عمارت اشرافی در این شهر زندگی می کند.

روزنامه هفت صبح در گزارشی به این سوژه پرداخته و نوشته است؛ یکی دو ماهی می‌شود که یک کاربر در تیک تاک در تورنتو کانادا دم خانه مردم می‌رود و ازشان می‌پرسد که شغلشان چیست؟ البته نه هر خانه‌ای، فقط خانه های مجلل که در محوطه جلوی آن خودروهای لاکچری پاک شده و خلاصه هر فرد دیگری هم از جلوی آنها رد شود احتمالاً همین سوال را از خودش می پرسد: یعنی اینها چه کاره اند؟

حالا فکر کنید این وسط یکی از افرادی که در خانه شان را باز می کند یک ایرانی بوده که به آقای آرون همان سلبریتی تیک تاک جواب می‌دهد من یک کارخانه مواد غذایی در ایران دارم.

همسر نرگس الهیاری همسر حسین مصطفی زاده کارخانه بیژن مال کیست حسین مصطفی زاده کیست ثروت حسین مصطفی زاده بیوگرافی نرگس الهیاری بیوگرافی ثروتمندان ایران ایرانیان کانادا اسامی ثروتمندان ایران

عمارت مجلل در تورنتو؟ کارخانه مواد غذایی در ایران؟

بله! همه اینها را درست خواندید! از روزی که این ویدیو منتشر شد در گروه های واتساپی و تلگرامی مختلف فعالان صنایع غذایی گفتند که این خانم مدیر عامل کارخانه بیژن بوده است اما هیچ نکته بیشتری در این باره منتشر نشد.

حالا با همسر او حسین مصطفی زاده رئیس هیئت مدیره شرکت بیژن گفتگو کردیم تا ببینیم ماجرا از چه قرار است.

همسر نرگس الهیاری همسر حسین مصطفی زاده کارخانه بیژن مال کیست حسین مصطفی زاده کیست ثروت حسین مصطفی زاده بیوگرافی نرگس الهیاری بیوگرافی ثروتمندان ایران ایرانیان کانادا اسامی ثروتمندان ایران

ماجرا چطور نمایش داده شد؟

دوربین نزدیک به خانه می شود. خانه دوبلکس که مقابل آن دو مازراتی یکی شاسی بلند و دیگری سدان پراک شده است. سلبریتی تیک تاکی پشت دوربین می گوید: واو شبیه‌ خانه رئیس‌جمهورهاست! بعد خیلی خونسرد و بدون ممانعت هیچ خدمتکار یا نگهبانی وارد محوطه شده در می زند و به زنی که در را به روی او باز کرده می گوید: خانه شما خیلی زیباست. من جدی جدی می خواستم بدونم شما از کجا پول در می آورید؟ زن داخل چارچوب در خیلی آرام و بدون واکنش خاصی می‌گوید: من مالک که یک کارخانه مواد غذایی در ایران هستم.

او احتمالا هیچ وقت فکر نمی‌کرد که این ویدیو آنقدر دست به دست شود که تصویرش به ایران برسد .همزمان با این اتفاق یعنی دوم تا هشتم آذرماه تعداد سرچ اسم نرگس اللهیاری در گوگل به یک باره بسیار بالا رفت. همه فعالان صنایع غذایی ویدیو را دیده و از بخشی از زندگی مالک کارخانه بیژن باخبر شدند به خاطر همین هم در اینترنت دنبال جزئیات بیشتری از زندگی نرگس اللهیاری ،همسر او ، می گشتند.

مصطفی زاده در گفتگو با هفت صبح ابتدا تایید کرد که زن داخل ویدیو نرگس اللهیاری و همسر او بوده است اما بعد دوباره تصحیح کرد که این ویدئو دستکاری شده و تصویر همسرش را در ویدیویی که جای دیگری ضبط کرده‌اند گذاشتند. بعد از کمی کنجکاوی دیگر به ما گفت که اصلاً زن داخل تصویر دختر عموی خانم اللهیاری به نام رکسانا بوده که هم چهره شان شبیه نرگس خانوم است و همین که از قضا ایشان هم یک کارخانه غذایی در ایران داشتند.

کارخانه بیژن مال کیست

خلاصه ما که نفهمیدیم بالاخره نرگس اللهیاری آن روز صبح درب خانه گران قیمتش را روی آن کاربر معروف تیک تاک باز کرد یا دختر عموی او اما از خنده ها و تغییر عقیده دادن های پشت سر هم رئیس هیئت مدیر کارخانه بیژن می توانیم حدس بزنیم که سوژه مورد نظر همان نرگس اللهیاری است.

مصطفی زاده می گوید آنها در تورنتو خانه ندارند ولی در ترکیه خانه دارند.  ضمنا اضافه می‌کند که این ویدئو برایشان بد نبوده و به همین خاطر سعی نکرده‌اند تصور مردم درباره شان را اصلاح کنند.

همسر نرگس الهیاری همسر حسین مصطفی زاده کارخانه بیژن مال کیست حسین مصطفی زاده کیست ثروت حسین مصطفی زاده بیوگرافی نرگس الهیاری بیوگرافی ثروتمندان ایران ایرانیان کانادا اسامی ثروتمندان ایران

مدیرعامل بیژن کیست ؟

نرگس اللهیاری سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شده است. این مدیر عامل کارخانه بیژن از سال ۹۲ به این سمت منصوب شد. قبل از این، کارخانه را همسر و شریک شان اداره می‌کردند که بعد از اینکه مصطفی زاده آن را از شریکش خرید ۹۹ درصد سهم بیژن را به اسم همسر خود کرد. اللهیاری در دانشگاه تهران معماری خوانده، حافظ نیمی از دیوان حافظ است و البته در ویدئویی که برای شبکه تی وی پلاس تهیه کرده خودش را خانه دار معرفی می‌کند. بعد از انتصاب او به سمت مدیرعاملی، همسرش به عنوان رئیس هیئت مدیره کارخانه بیژن انتخاب می‌شود. اگر یادتان نمی آید که کارخانه بیژن کدام بود احتمالا باید بازی امین حیایی در تبلیغ رب و سس گوجه آن  در خاطرتان باشد .مصطفی زاده در مصاحبه با تی وی پلاس گفته بود که آنها با امین حیایی یک فامیلی دوری هم دارند.

حسین مصطفی زاده سال ۱۳۸۳ وقتی ۲۸ ساله بود با خانم نرگس الهیاری ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو فرزند پسر یکی ۱۵ و یکی ۱۲ ساله می باشد.

امین حیایی حالا بعنوان سفیر تجاری برند بیژن حضور چشمگیری در تبلیغات این شرکت دارد ، آقای مصطفی زاده می گوید با امین نقطه نظرات مشترک زیادی داریم

امین دوست و از بستگان نزدیک من هستند ، ایشان واقعا شخصیت محبوبی بوده و مثل خودم کم حاشیه می باشند

نرگس الهیاری کجا زندگی میکند

لطفا خودتان را معرفی کنید و بفرمایید از چه سالی وارد صنعت غذا شدید؟

نرگس الهیاری هستم مدیرعامل شرکت صنایع غذایی بیژن، از سال ۱۳۹۲ کارآفرینی در صنعت مواد غذایی نیز به افتخارات بنده اضافه شد.

اکثرا شرکت بیژن را با انواع سس آن می شناسند، لطفا بفرمایید چه سبد کالایی در این شرکت تولید می‌شود؟

محصولات بیژن علاوه بر انواع سس های فروشگاهی و رستورانی شامل سبد متنوعی از گروه های کالایی دیگر مانند شور و ترشیجات، کنسروجات، مربا و عسل، رب گوجه فرنگی ، سرکه ، کشک ، روغن و تن ماهی می باشد.

آیا شرکت بیژن صادرات هم دارد؟ به چه کشورهایی صادرات دارید؟

از آنجایی که ما در بیژن رعایت استانداردهای فراملی را در دستور کار قرار دادیم، موفق شدیم تا سهم مناسبی از تولیداتمان را به کشورهای آلمان، کانادا، استرالیا، امارت متحده عربی ، بحرین ، عراق ، افغانستان، مالزی ،عمان، قطر، ونزوئلا، لبنان ، روسیه و جمهوری آذربایجان به صورت مستمر صادر کنیم.

شرکت های مرتبط با نرگس اله یاری

پرشین تجارت پاشا از ۱۳۹۸/۱۱/۳۰

بین المللی پارسیان پخش بیژن نایب رییس هییت مدیره از ۱۳۹۹/۹/۲۰

بین المللی صنایع غذایی بیژن از ۱۳۹۹/۸/۱۵

درب شیشه ایران نایب رییس هییت مدیره از ۱۳۹۸/۹/۲۸

فرآورده های خوراکی پاک دانه بیژن عضو هییت مدیره از ۱۳۹۸/۱۱/۱ تا ۱۴۰۰/۱۱/۱

پاشا پخش آرشام تهران نایب رییس هییت مدیره از ۱۳۹۸/۵/۹ تا ۱۴۰۰/۵/۹

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. محمد می گوید

    والا ما کارمند شرکت پاشا پخشیم از اون وقتی که بانو الهیاری مدیریت به اقای ابریشم فر دادن دیگه مثل اون موقع به کارگر نمیرسن بین کارگرها فرق میزارن نمونش برای سال تحصیلی به یه عده مقداری وسیله برای محصلها دادن وبه یه عده ندادن وگفتن دستور اقای مصطفی زاده هستش البته که ما کارگرهای شرکت میدونیم جناب مصطفی زاده وبانو همه فکرشون راحتی کارگر بود ولی خواهش میکنم که به ما یه سر بزنن و مارو تنها نزارن وگرنه الان دستشون زیر گلومون گذاشتن یه مدتت دیگه پاهشون میزارن زیر گلومون الان بیشتر بچه های توزیع رفتن هیچکس هم داخل انبار نمیمونه منتظرتون هستیم باز عدالت به شرکت برگردد

  2. احمد می گوید

    مزخرف ترین شرکت از لحاظ مدیران پایین دست