اولین واکنش دروازه بان شاکی پرسپولیس پس از بازگشت به ایران/ آقا یحیی؛ تشکر!

0

پرسپولیس نیوز

 بوژیدار رادوشوویچ که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش راهی کشورش شده بود با انجام این تعهدات از سوی باشگاه بار دیگر به ایران بازگشته و در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی کار را دنبال می‌کند.

گلر کروات سرخ‌ها درباره بازگشت به تهران و پرسپولیس بعد از غیبتی طولانی مدت گفت: اول از همه باید بگویم خوشحالم از اینکه به خانه دوم خودم برگشتم. امیدوارم دوباره بتوانم شروع خوبی داشته باشم. خیلی مشتاق بودم که در تمرینات تیم حاضر شوم.

وی درباره نگرانی هواداران بابت جدایی‌اش و پیام‌هایی که در این رابطه ارسال می‌کردند گفت: من با آنها در ارتباط بودم. آنها حمایت خوبی همیشه از من داشتند و جا دارد از این حمایت آنها قدردانی کنم. باید از سرمربی تیم آقای گل‌محمدی نیز تشکر کنم. همانطور که قبلا هم گفتم ایشان (سرمربی) به من انرژی خوبی دادند تا بتوانم کارم را در پرسپولیس ادامه دهم.

وی ادامه داد: همینطور باید از دکتر سمیعی و هیات مدیره محترم باشگاه تشکر کنم و آنها هم سعی کردند و آن قراری که با یکدیگر داشتیم را عملی کردند.

بوژیدار درباره آینده‌اش در این باشگاه هم اینطور توضیح داد: حسی که الان دارم ساده است و امیدوارم بتوانیم قهرمانی را بار دیگر کسب کنیم. تا جایی که می‌توانیم‌ باید قهرمانی‌های متعددی کسب کنیم و امیدوارم در پایان فصل به این هدف و قهرمانی برسیم.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

اولین واکنش دروازه بان شاکی پرسپولیس پس از بازگشت به ایران/ آقا یحیی؛ تشکر!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ