رافت: شکست پرسپولیس در دربی مانع قهرمانی نمی شود/ دوندگی استقلال بالا بود

0

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم در دربی گفت: شکست مقابل استقلال مهم بود اما سدی برای قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، پایان رأفت درباره شکست پرسپولیس مقابل استقلال در ضربات پنالتی که منجر به حذف این تیم در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور شد، گفت: بازی با کیفیت فنی قابل قبولی را از هر دو تیم شاهد نبودیم. به هر حال استقلال بود که توانست خودش را برنده بازی در ضربات پنالتی کند.

مهاجم اسبق این تیم درباره خراب کردن پنالتی‌های پرسپولیس توسط عیسی آل کثیر و مهدی عبدی افزود: نمی‌توان به خاطر پنالتی تمام زحمات این بازیکنان را نادیده گرفت. زدن این ضربه در یکی دیدار بسیار حساس واقعا سخت است. به هر دو بازیکن باید حق داد که می‌خواستند برای موفقیت تیم تلاش کنند. گل‌های مهمی که این دو بازیکن زدند را نباید فراموش کنیم و لازم است هواداران حواسشان را برای برد در بازی‌های باقیمانده در لیگ برتر متمرکز کنند تا بازیکنان دچار حاشیه نشوند.

وی افزود: پرسپولیس در پاس کاری‌های خود دچار مشکل شد که آن هم به خاطر دوندگی بالای بازیکنان آبی پوش بود. فکر می‌کنم استقلال با برنامه قبلی بازی را به پنالتی کشید و توانست برنده شود. آنها خیلی خوب بازی بسته انجام دادند و پرسپولیس را از کار فنی در میانه میدان باز داشتند.

مهاجم پیشین پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر کاملا در دسترسش است و باخت در جام حذفی هم مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

۷۴۷۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

رافت: شکست پرسپولیس در دربی مانع قهرمانی نمی شود/ دوندگی استقلال بالا بود

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ