پرسپولیس و سپاهان رکورد جدیدی در لیگ ثبت کردند

0

پرسپولیس نیوز

با توجه به تعداد امتیازهای تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در رده اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر بیستم، هر دوی این تیم‌ها با عبور از امتیاز ۵۸ و رسیدن به امتیاز ۶۲ و ۶۴ رکورد جدیدی را برای تیم رده دوم جدول رده بندی در همه ادوار لیگ حرفه ای ثبت کرده اند.

بر اساس این گزارش، اگر سپاهان در دیدار هفته آخر مقابل استقلال شکست بخورد و یا با برتری مقابل استقلال ۶۵ امتیازی شده و از سوی دیگر پرسپولیس روبروی پیکان ببازد و سپاهان قهرمان شود، باز هم هر یک از این دو تیم به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر بیستم رکورد جدیدی در ادوار لیگ‌های شانزده تیمی ثبت کرده اند.

پیش از این و در همه ۱۹ دوره‌های قبلی مسابقات ۱۶ تیمی لیگ برتر، بیشترین امتیاز تیم دوم جدول رده بندی امتیاز ۵۸ بوده است. در لیگ نوزدهم تیم استقلال با ۵۳ امتیاز نایب قهرمان شد. در فصل هجدهم سپاهان با ۵۸ امتیاز، فصل هفدهم ذوب‌آهن با ۵۵ امتیاز، فصل شانزدهم استقلال با ۵۷ امتیاز، فصل پانزدهم پرسپولیس با ۵۷ امتیاز و در فصل چهاردهم تراکتور با ۵۸ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند.

بنابراین سپاهان و پرسپولیس همین حالا با عبور از امتیاز ۵۸ رکورد جدیدی را برای امتیاز نایب قهرمان لیگ برتر به ثبت رسانده‌اند.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

پرسپولیس و سپاهان رکورد جدیدی در لیگ ثبت کردند

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ