فلورنتینو پرز تنها مخالف درآمدزایی ۲.۷ میلیارد یورویی لالیگا/ تیر تباس به قلب مدیر رئال

0

رئال مادرید نیوز : ظهر امروز اعلام خبر توافق لیگ اسپانیا با CVC یک شوک خبری بزرگ را ایجاد کرد.

در حقیقت لالیگا اعلام کرد که ده درصد از سهام خود را با ارزش ۲.۷ میلیارد یورو به این شرکت می فروشد. این درآمد قرار است که به باشگاه ها برسد. به طور مثال رئال مادرید می تواند ۲۶۱ میلیون یورو درآمدزایی کند.

اما حالا اخبار حاکی از آن است که با وجود آن که اتلتیکو و بارسا از این توافق حمایت کرده اند، فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید با آن مخالف است.

پرز حس می کند که این توافق به این معنی است که تیم های دیگر بدون این که تلاشی داشته باشند می توانند ضررهایشان را جبران کنند و این به ضرر تیمی نظیر رئال مادرید بوده که بعد از کرونا توانسته حساب هایش را کنترل کند. رئال مادرید یکی از معدود تیم های دنیا بود که بعد از بحران کرونا توانست حساب هایش را تحت کنترل داشته باشد و دچار ضرر مالی نشود. بایرن مونیخ یکی دیگر از باشگاه های بزرگی بوده که چنین شرایطی داشته است.

البته به نظر می رسد که رئال مادرید حق وتو کردن را در باره این قرارداد نداشته باشد چرا که رئال مادرید همچون بارسلونا در کمیته تصمیم گیری لالیگا نیست و باشگاه های دیگری در این کمیته عضویت دارند.

به هر صورت این توافق را باید شکست بزرگی برای فلورنتینو پرز به شمار آورد. مدیر رئال مادرید یکی از دشمنان همیشگی خاویر تباس بوده و حالا رئیس لالیگا با این توافق توانسته تحسین های زیادی را برانگیزد.

به نظر می رسد که تابستان کابوس وار فلورنتینو پرز قرار نیست تمام شود: از شکست طرح اولیه پروژه سوپرلیگ تا نامه جنجالی جدایی زیدان، وداع جنجالی راموس ، فایل های صوتی لو رفته و … در هر صورت این توافق هر چه که هست، جایگاه تباس به عنوان یکی از اصلی ترین دشمنان پرز را تقویت می کند و به همین خاطر است که مدیر رئال با ان مخالف است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

فلورنتینو پرز تنها مخالف درآمدزایی ۲.۷ میلیارد یورویی لالیگا/ تیر تباس به قلب مدیر رئال

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ