رونالد کومان درخواست خرید یک مهاجم جدید را به مدیریت داده است

0

اختصاصی بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، رونالد کومان درخواست خود را مبنی بر خرید یک مهاجم به مدیریت ورزشی منتقل کرده است. کومان فکر می کند تیم او کمبود مهاجم دارد. کومان شرایط مالی را درک می کند ، اما امیدوار است تا پیش از بسته شدن پنجره یک مهاجم خریداری شود.

 

جدایی لیونل مسی ، مصدومیت سرخیو آگوئرو و وضعیت نامشخص مارتین بریتویت استدلال کومان برای خرید یک مهاجم دیگر است. کومان روی مسی حساب کرده بود ، از طرفی سرخیو آگوئرو تا ماه نوامبر مصدوم است و آینده بریتویت نامشخص است.

 

کومان از وضعیت صورتحساب های باشگاه خبر دارد ، اما امیدوار است تا پایان نقل و انتقالات چندین خروج انجام شود و خرید مهاجم نهایی شود. این در حالی است که کومان برای شروع لیگ نمی تواند روی آنسو فاتی و عثمان دمبله هم حساب کند.

 

کومان برای آغاز لیگ فقط آنتوان گریزمان ، ممفیس دپای و مارتین بریتویت را به عنوان مهاجم دراختیار دارد. وضعیت آمادگی کامل کوتینیو هنوز مشخص نیست و یوسف دمیر هم که مورد توجه کومان است می تواند یکی از گزینه ها باشد.

 

باشگاه بارسلونا تمام تلاش خود را می کند تا درخواست کومان را انجام دهد. کومان تاکید می کند که او بک مهاجم شماره ۹ می خواهد نه یک وینگر. او می تواند روی ری ماناج از تیم بی حساب کند ، اما تداوم او نیز نامشخص است.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

رونالد کومان درخواست خرید یک مهاجم جدید را به مدیریت داده است

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ