سرمربی پرسپولیس این مدافع را می خواهد/ آقای سمیعی! قراردادش را تمدید کنید

0

پرسپولیس نیوز

نقل و انتقالات تابستانی باشگاه پرسپولیس در حالی پیگیری می‌شود که یحیی گل محمدی سرمربی این تیم به طور مستقیم و تنها با شخص جعفر سمیعی جلسه برگزار می‌کند.

سرمربی این تیم که حتی با ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه درباره لیست بازیکنان سال آینده این تیم گفتگو نمی‌کند جلسه‌ای را دوباره با مدیرعامل باشگاه برگزار کرد تا درباره وضعیت برخی بازیکنان شفاف سازی شود.

سمیعی به گل محمدی اطمینان داد بازیکنانی همچون امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی و وحید امیری را در پرسپولیس حفظ خواهد کرد. آنها درباره شرایط مهدی شیری نیز با همدیگر صحبت کردند و گل محمدی بار دیگر به او تاکید کرد که مدافع راست خود را می‌خواهد.

عملکرد پر فراز و نشیب شیری در خط دفاعی پرسپولیس باعث شده بود تا انتقاداتی به این بازیکن وارد شود. او در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا با اشتباه محرز خود تأثیر زیادی در شکست دو بر یک پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی داشت تا سرخ‌ها از رسیدن به مهم‌ترین جام قهرمانی باشگاهی در قاره آسیا باز مانند. با این حال شیری در بازی‌های لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشت تا دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در دو مرحله از او دعوت کند.

یحیی با وجود تمام این اتفاقات تصمیم به حفظ شیری گرفته است و روی اسم این بازیکن در گفتگو با سمیعی برای ماندن در پرسپولیس نیز تاکید کرده است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد روند تمدید قرارداد بازیکنان این تیم را از امروز از سر گیرد تا آنها را در جمع شاگردان یحیی حفظ کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ