چهار بازیکنی که در تابستان ۲۰۲۲ جدا می شوند: کاهش ۷۶ میلیونی دستمزدها

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید تصمیم گرفته است که سیاست نقل و انتقالات خود را در سالهای آینده تغییر بدهد. در حقیقت رئال در حال حاضر به خریدهای رایگان به خصوص در تابستان بعدی فکر می کند: از امباپه گرفته تا پوگبا، کاماوینگا، گورتسکا و رودیگر که همگی می توانند سال آینده رایگان به رئال بیایند. بدین ترتیب رئال فقط برای پاداش انتقال و دستمزدها هزینه می کند و برای جذب بازیکنان هزینه ای نخواهد داشت.

اما برای این که بازیکنان رایگان را بخری، رقابت زیادی وجود دارد و باید دستمزد بالایی را به آنها پیشنهاد بدهی. رئال به همین خاطر به جدایی بازیکنان مازاد نیاز دارد تا ازفشار بالای دستمزدها راحت شود. در تابستان بعدی گرت بیل، مارسلو و ایسکو با اتمام قراردادشان از رئال می روند. بازیکن ولزی با احتساب مالیات سالی ۳۰ میلیون یورو هزیینه دارد، بازییکن برزیلی ۶ میلیون یورو و بازییکن مالاگایی ۱۴ میلیون یورو. جدایی این سه ۶۰ میلیون یورو از فشار  هزینه های رئال مادرید را کم خواهد کرد.

قرارداد مودریچ با رئال مادرید نیز در تابستان بعدی به اتمام می رسد و اگر باشگاه تصمیم به تمدید قراردادش نگیرد، رئال از پرداخت دستمزد ۱۶ میلیونی وی با احتساب مالیات نیز راحت می شود و بدین ترتیب ۷۶ میلیون یورو از دستمزدها از دوش باشگاه برداشته می شود که این هزینه می تواند صرف خریدهای جدید شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

چهار بازیکنی که در تابستان ۲۰۲۲ جدا می شوند: کاهش ۷۶ میلیونی دستمزدها

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ