مارکا: تاثیر خرید احتمالی امباپه روی پست پنج بازیکن رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز : در فاصله ۹ روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی همچنان خرید امباپه توسط رئال مادرید قطعی نیست. با این وجود مارکا نوشته است که اگر امباپه به رئال بیاید با توجه به این که جایگاه امباپه نیز ثابت شده است، پنج وینگر رئال شرایط مشکلی داشته اند.بدین ترتیب در خط حمله رئال فقط یک جای خالی باقی می ماند.

اولین بازیکنی که تحت تاثیر قرار می گیرد، ادن هازارد است. پست اصلی بازیکن بلژیکی پست بال چپ است. زیدان تصمیم گرفت که ادن را در پست های دیگری نظیر پشت مهاجم تست کند اما موفق نبود. امباپه توان حضور در پست های هجومی مختلف را دارد اما اگر به رئال بیاید قطعا در پست بال چپ قرار می گیرد چرا که در پی اس جی فصل قبل فقط چهار بازی در پست بال راست داشته است. یک گزیینه این است که هازارد به پست بال راست برود اما مشکل این جاست که وینیسیوس هم در همین پست قرار می گیرد.  از سویی آنچلوتی تصمیم گرفته که آسنسیو را کمی عقب تر و در پست هافبک میانی تست کند و لوکاس وازکز نیز بدین ترتیب مجبور خواهد شد که اغلب در پست دفاع راست قرار بگیرد.

اما انتقال هازارد به سمت راست روی بیل نیز تاثیر مستقیم می گذارد و نقش بازییکن ولزی در تیم کمرنگ تر خواهد شد. همین مشکل در مورد رودریگو گوئس نیز وجود دارد. رودریگو ۶۰ بازی در رئال داشته که ۴۴ تایش در پست بال راست بوده است.

البته با همه این ها از قدیم گفته اند که سری که درد نمی کند را دستمال نمی بندند پس تا وقتی که امباپه به رئال نیامده فکر کردن به چنین چیزهایی چندان هم ضرورت ندارد!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مارکا: تاثیر خرید احتمالی امباپه روی پست پنج بازیکن رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ