دردسر بزرگ برای پاری‌سن‌ژرمن/ لیونل مسی قرنطینه می‌شود

0

ساتین –

پیوستن لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن بزرگترین خبر نقل و انتقالاتی تابستان امسال یا شاید همه سال‌های اخیر بود. این ماجرا هنوز هم از سوی رسانه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و حالا جزئیات جدیدی از قرارداد او با باشگاه فرانسوی منتشر شده است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، لیونل مسی دستمزد هفتگی ۵۰۰ هزار پوندی از پی‌اس‌جی دریافت خواهد کرد. باشگاه بارسلونا برای نگه داشتن مسی قراردادی ۵۹ میلیون پوندی به ازای هر سال را به لئو پیشنهاد کرده بود اما این باشگاه به دلیل بدهی‌های زیادی که داشت نتوانست طبق قوانین مالی لالیگا، بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد و مسی هم چون قراردادش با این تیم به پایان رسیده بود بازیکن جدید به حساب می‌آمد.

قرارداد اولیه مسی با پاری‌سن‌ژرمن مبلغی در حدود ۲۵ میلیون پوند برای یک فصل است که به مراتب کمتر از توافق اولیه‌ای است که با بارسلونا برای ماندن در این تیم داشت. هرچند که گزارش‌ها حاکی از آن است که دستمزد مسی بر طبق چند بند وابسته به عملکرد او به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت و به نظر می‌رسد مواردی که در نظر گرفته شده برای لیونل مسی کاملاً در دسترس باشد.

پاری‌سن‌ژرمن موفق شد یکی از بزرگ‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال را در این تابستان به نفع خود به سرانجام برساند و در حال حاضر یکی از قوی‌ترین تیم‌های اروپایی با بازیکنانی که در اختیار دارد به شمار می‌رود. اضافه شدن به مسی به این ترکیب آن‌ها را به مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل کرده است. جامی که به دست آوردن آن آرزوی مالکان قطری باشگاه و هواداران این تیم است و اگر این اتقاق بیفتد برای اولین بار در تاریخ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.

مسی هنوز برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان نرفته است و احتمال دارد هفته آینده این اتفاق قبل از شروع وقفه بازی‌های ملی رخ دهد. جزئیات بیشتری از قرارداد فوق ستاره آرژانتینی با تیم پاریسی هنوز منتشر نشده است.

پاری سن ژرمن نیوز

انتقال او از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن هنوز هم برای طرفداران بارسلونا و اهالی این شهر مثل یک شوک می‌ماند و همچنان سوژه بحث‌های آنها به شمار می‌رود. خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا از این گفته بود که با مسی به همه توافق‌های لازم رسیده بودند اما وضعیت اقتصادی پیچیده باشگاه باعث شد نتوانند این قرارداد را به صورت رسمی ثبت کنند. او خود را وارث یک باشگاه در آستانه ورشکستگی از مدیران قبلی خواند و گفت که با وضعیتی که وجود داشت هیچ راهی باری نگه داشتن مسی وجود نداشت. ادعایی که هنوز هم مورد قبول هواداران بارسلونا نیست و آنها به شدت لاپورتا را در این ماجرا مقصر می‌دانند و مورد انتقاد قرار می‌دهند.

لیونل مسی احتمالاً هفته آینده برای اولین بار با پیراهنی غیر از بارسلونا در رده باشگاهی به میدان خواهد رفت و به احتمال زیاد پاری‌سن‌ژرمن را در دیدار مقابل رنس همراهی خواهد کرد.

فوق‌ستاره آرژانتینی که تابستان امسال اولین قهرمانی ملی خود همراه با تیم ملی کشورش را نیز در کوپا آمریکا به دست آورد، دوباره برای همراهی تیم ملی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی به تیم آرژانتین دعوت شده است. او بعد از بازی فینال کوپا آمریکا مقابل برزیل در تاریخ ۲۰ تیر امسال در هیچ مسابقه‌ای به زمین نرفته است اما همچنان در رسانه‌های ورزشی جهان یکی از خبرسازترین بازیکنان بوده است.

اگر مسی به تیم ملی آرژانتین ملحق شود تا این تیم را در دیدارهای باقیمانده مقابل تیمهای ونزوئلا، برزیل و بولیوی همراهی کند احتمالاً نمی‌تواند برای پاری‌سن‌ژرمن مدتی بعد از بازگشت از این مسابقات به میدان برود چرا که برزیل و آرژانتین جزو کشورهای لیست قرمز فرانسه از نظر کرونا هستند  و کسانی که به این کشورها سفر می‌کنند باید به مدت دو هفته یا دست کم ۱۱ روز در قرنطینه بمانند.

این اتفاق در مورد لئاندرو پاردس و آنخل دی‌ماریا دو ستاره آرژانتینی دیگر پی‌اس‌جی هم صادق است و ممکن است این تیم فرانسوی را با مشکلات جدی مواجه کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ