توضیح مجیدی؛ دلیل موافقت با جدایی قایدی

0

پایگاه خبری فوتبالی- چه اتفاقی افتاد که فرهاد مجیدی با جدایی مهدی قایدی موافقت کرد؟

به گزارش فوتبالی، تا قبل از پست اینستاگرامی شماره ۱۰ سابق استقلال  و خداحافظی او با هواداران تیمش، آخرین اظهارنظر درباره این بازیکن مربوط به فرهاد مجیدی بود که جدایی او را منتفی اعلام کرده بود منتهی قایدی نهایتا تصمیم گرفت فوتبالش را در لیگ امارات ادامه دهد و باشگاه استقلال هم بارها روی این نکته تاکید کرد که فرهاد مجیدی موافق این انتقال بوده است.

سرمربی استقلال در حاشیه اولین تمرین تیمش، درباره جدایی قایدی به خبرنگاران گفته است: قرارداد قایدی با الاهلی از لحاظ مالی برای استقلال هم خوب بود و باشگاه توانست بخشی از بدهی‌های خود را پرداخت کند. من از باشگاه الاهلی شناخت داشتم و با این تیم، قهرمان لیگ امارات شدم. مدیران الاهلی از مثبت‌ترین و بهترین انسان‌هایی هستند که در زندگی‌ام دیده‌ام و برای مهدی آرزوی موفقیت می‌کنم.

مجیدی هم مثل مددی اعتقاد دارد که قایدی دوست داشته در خارج از ایران به فوتبالش ادامه دهد.

نکته مهم صحبتهای مجیدی در قایدی، واکنش او به شایعاتی است که در فضای مجازی درباره نقش سرمربی استقلال در حضور قایدی در شباب الاهلی منتشر شده بود. مجیدی درباره این موضوع گفته است:  همه مرا می‌شناسند و این حرف‌ها نه برای من مهم است، نه توجهی به آن می‌کنم. کار خودم را انجام می‌دهم و خانواده‌ام از سال ۲۰۰۱ در دُبی هستند. به این شهر می‌روم و می‌آیم. فقط با قایدی تماس داشتم و متوجه شدم روحیاتش به گونه‌است که می‌خواهد در دُبی بماند.

۱۹۸۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

توضیح مجیدی؛ دلیل موافقت با جدایی قایدی

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ