بریدن سر روزنامه‌نگار آمریکایی به دست داعش + فیلم (+۱۸)

0

عناصر گروه تروریستی داعش، یک روزنامه نگار آمریکایی را سر بریدند. داعش این خبرنگار آمریکایی را در سال ۲۰۱۲ در ادلب سوریه ربود. عناصر داعش اعلام کردند که این روزنامه نگار در واکنش به حملات هوایی آمریکا به این گروه در عراق سر بریده می‌شود.

 

فیلم داعش فیلم اعدام عکس داعش عکس اعدام جنایات داعش

العالم، گروه تروریستی داعش یک خبرنگار آمریکایی را در سوریه اعدام و تهدید کرد یکی دیگر را نیز به قتل می رساند.

فیلم داعش فیلم اعدام عکس داعش عکس اعدام جنایات داعش

داعش فیلمی را منتشر کرد که در آن “جیمز فولی” پیش از مرگ به خانواده و دوستانش سفارش می کند که ضد دولت آمریکا برای توقف حملات به داعش در عراق، اقدام کنند.

در این فیلم، یکی از عناصر داعش پس از تمام شدن صحبت های فولی، او را سر می برد.

[jwplayer player=”1″ mediaid=”33636″]

دانلود

داعش تهدید کرده است که در صورت متوقف نشدن عملیات آمریکا در عراق، یک خبرنگار آمریکایی دیگر به نام “استیون جویل ساتلوف” را سر می‌برد.

تروریست های داعش در ویدئویی که روز سه شنبه منتشر کردند مدعی شدند استیون ساتلوف خبرنگار آمریکایی را در اختیار دارند و زندگی وی به اقدام بعدی باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا بستگی دارد.

مردی که نقاب به صورت داشت و یک زندانی را که اعلام کرد نام او استیون ساتلوف است مقابل خود قرار داده بود به زبان انگلیسی اعلام کرد :« زندگی این شهرون آمریکایی به تصمیم بعدی اوباما بستگی دارد.»

 

 

تروریست های داعش پیشتر نیز ویدئویی را منتشر کردند که ظاهرا در آن بریده شدن سر جیمز فولی خبرنگار آمریکایی نشان داده می شود. این خبرنگار آمریکایی دو سال قبل در سوریه ناپدید شده بود.این ویدئو با عنوان « پیامی برای آمریکا » در پایگاه های اجتماعی منتشر شد.

تایید صحت و سقم این تصاویر ویدئویی در حال حاضر امکانپذیر نیست.

 

فیلم داعش فیلم اعدام عکس داعش عکس اعدام جنایات داعش

کاخ سفید روز سه شنبه اعلام کرد عوامل اطلاعاتی آمریکا در تلاش برای تایید صحت ویدئویی هستند که کشته شدن یک خبرنگار آمریکایی را به دست گروه داعش نشان می دهد.

کیتلین هایدن سخنگوی کاخ سفید گفت :« ما ویدئویی را که ظاهرا کشته شدن جیمز فولی خبرنگار و شهروند آمریکایی را به دست  داعش نشان می دهد مشاهده کرده ایم. جامعه اطلاعاتی آمریکا اکنون تلاش می کند هر چه سریعتر مشخص کند آیا این ویدئو صحت دارد یا خیر.»

فیلم داعش فیلم اعدام عکس داعش عکس اعدام جنایات داعش

 

فیلم داعش فیلم اعدام عکس داعش عکس اعدام جنایات داعش

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ