یحیی به فکر جذب یک گزینه جدید!

0

پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس در حالی فعالیت نقل و انتقالاتی خود را برای جذب بازیکنان مد نظر یحیی گل محمدی ادامه می‌دهد که همچنان در جذب مهاجم مورد نظرش ناموفق بوده است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت که با اطلاع از جدایی شهریار مغانلو خواستار جذب سه مهاجم شده بود با ماندن سجاد شهباززاده در سپاهان، رفتن امین قاسمی نژاد به استقلال تهران و عدم موفقیت در جذب یک لژیونر روبرو شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که جلسات خصوصی متوالی با یحیی گل محمدی برای جلوگیری از ورود دلالان به پروژه جذب بازیکنان در تابستان داشت تنها توانست علیرضا ابراهیمی، رضا دهقانی، علی نعمتی و رضا اسدی را جذب کند.

جعفر سمیعی به گل محمدی قول داده بود نیازهای اساسی او را قبل از بازی با استقلال تاجیکستان برآورده کند اما نه تنها نتوانست همچون مدیران سپاهان اصفهان اقدامی در حفظ شهریار مغانلو کند بلکه شرط پرسپولیسی شدن سایر بازیکنان نظیر نعمتی را جذب رضایت‌نامه توسط شخص بازیکن گذاشت.

روندی که در روزهای ابتدایی اعتراض هواداران را به همراه داشت اما مدیرعامل سرخ‌ها در پاسخ به آنها گفت: «نمی‌تواند تیم را با نظر هوادار و اصحاب رسانه ببندد بلکه نظر کادر فنی و شخص سرمربی مهم است».

عملکردی که صدای یحیی گل محمدی را نیز در آورد و سرمربی این تیم با وجود رابطه خوبی که با مدیرعامل باشگاه دارد دلخوری‌هایش را بابت عدم جذب مهاجم عنوان کرد.

یحیی که حاضر نیست گزینه جدیدی را از بین بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران به عنوان جانشین مغانلو اعلام کند در حال بررسی برای جذب بازیکن خارجی است.

سرمربی سرخپوشان در حالی ناچار به جذب بازیکن خارجی شده که سرخ‌ها به دلیل بدهی به گابریل کالدرون تا ۱۷ شهریورماه فرصت دارند تا بازیکن بگیرند.

باید دید مدیرعامل پرسپولیس در زمان اندک باقیمانده تا پایان این فرصت خواهد توانست نظر یحیی را جلب کند یا او نیز همچون مدیران عامل پیشین این تیم به دلیل مشکلات مالی فراوان باشگاه دچار مشکل می‌شود و با انتقاد تند هواداران روبرو خواهد شد.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

یحیی به فکر جذب یک گزینه جدید!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ