خودروی کوچک و زیبای هیوندای +عکس

0

اخبار خودرو

مجله خودرو ساتین – خودروسازی هیوندای Hyundai کره جنوبی، در ادامه عرضه خودروهای محبوب بازارهای آسیایی و جهانی یعنی SUV های کوچک، اخیراً از یک SUV زیبا با نام Hyundai Casper رونمایی کرد که بنا به اظهار این سازنده، این خودرو کوچکترین SUV تاریخ خودروسازی خواهد بود.

خودروسازی هیوندای اخیراً تصاویری از یک شاسی بلند آینده منتشر کرده است که به گفته این برند «یک کلاس خودروی جدید را ایجاد می کند که قبلاً وجود نداشت». Casper نام این خودروی جدید است که در واقع حدفاصل بین خودروی شهری و کراس اوور متصل را پُر می کند. این خودرو کوچکترین SUV خواهد بود که توسط این خودروساز به فروش می رسد که برای بازارهای خارج از اروپا در نظر گرفته شده است. در پشت ظاهر بسیار زیبا، Casper به احتمال زیاد از پلتفرمی مشابه خودروی شهری i10 استفاده می کند که باید به کوچک نشان دادن اندازه Casper کمک کند.

در مورد مشخصات این SUV زیبا باید گفت در ابتدا دو سطح تریم برای این خودرو انتخاب شد که هر کدام دارای یک موتور ۱.۰ لیتری ۳ سیلندر بنزینی هستند. گزینه ها یا مدل استاندارد هستند که دارای موتور MPI با ۶۶ اسب بخار تنفس طبیعی هستند و یا نسخه اسپرت تر Active با واحد توربوشارژ ۹۸ اسب بخار T-GDI می باشند. این خودرو احتمالاً نسخه های دیگری نیز در پی خواهد داشت و اگرچه بعید است که نسخه اسپرتN در میان آنها باشد، اما شایعه وجود یک پیشرانه کاملاً برقی برای Casper تا سال مدل ۲۰۲۳ وجود دارد، هرچند که این موضوع در حال حاضر تأیید نشده است.


بیشتر بخوانید: ابرخودرویی جذاب با قطعات چاپ سه بعدی +عکس


اگرچه هنوز جزئیاتی از قبیل طراحی داخلی و قیمت این SUV کوچک فاش نشده است، اما به نظر می رسد هیوندای با تأکید بر المان های پویا و اسپرت، Casper را به سمت مشتریانی جوان تر سوق می دهد.

در واقع تا آنجا که ما می دانیم نام Casper از یک حرکت اسکیت بورد و نه یک موجود ماوراء طبیعی که برخی ممکن است در ابتدا تصور می کردند، گرفته شده است.

Casper قرار است ابتدا در بازار داخلی این برند در کره جنوبی به فروش برسد. با توجه به اینکه کوچکترین SUV فعلی هیوندای یعنی Venue، هرگز در بریتانیا در دسترس نبوده است، بعید نیست که Casper را نیز در این کشور نبینیم. پیش خرید این خودرو برای بازار کره در حال حاضر از طریق یک وب سایت اختصاصی برای این مدل باز شده است.

تصاویر SUV کوچک Hyundai Casper

اخبار خودرو
اخبار خودرو
اخبار خودرو
اخبار خودرو
اخبار خودرو
منبع: فرارو

خودروی کوچک و زیبای هیوندای +عکس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ