اتهام سنگین به کارلوس کی‌روش درباره یک خرید جنجالی/ اولین نفر من شوکه شدم

0

ساتین –

در سال ۲۰۱۰ منچستریونایتد اعلام کرد برای خرید به‌به، بازیکن جوان و پرتغالی آن مقطع تیم ویتوریا گیمارش به توافق رسیده است. اما به‌به در طی چهار سال قرارداد خود با شیاطین سرخ تنها هفت بازی برای این تیم انجام داد و اغلب اوقات را به صورت قرضی در تیم های دیگر سپری کرد.

به‌به که حالا ۳۱ ساله است در تیم رایو والکانو و لالیگا بازی می کند. در آن سالها شایعاتی مبنی بر مشورت دادن کارلوس کی‌روش به سرالکس فرگوسن برای نهایی شدن این خرید منتشر شده که حالا سرمربی پرتغالی این اخبار را تکذیب می کند.

کارلوس کی‌روش در این رابطه گفت: «یک بار برای همیشه می خواهم این مسئله را روشن کنم که من کاری به این موضوع نداشتم. علاوه بر این هیچکس از کادر فنی و مدیران باشگاه منچستریونایتد هرگز از من در مورد خرید این بازیکن مشاوره نگرفت. چرا من باید خود را در این موضوع دخیل بدانم؟ همانطور که همه می دانند در آن مقطع من هدایت تیم ملی پرتغال را به عهده داشتم. نام به‌به حتی بخشی از لیست بازیکنان آینده داری که ممکن است در سال‌های پیش رو لباس تیم ملی پرتغال را به تن کنند نیز حضور نداشت و من حتی نمی‌دانستم که بازیکنی با این نام وجود دارد. من اولین نفری بودم که از آنچه اتفاق افتاد شوکه و متعجب شدم.»

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ