مربی ایتالیایی فردا در تمرین استقلال

0

پایگاه خبری فوتبالی- گابریله پین مربی ایتالیایی امشب یا فردا در امارات حضور پیدا می کند تا سرانجام به کادرفنی استقلال اضافه شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، کاروان استقلال در حالی روز گذشته راهی امارات شد که در این سفر سه بازیکن کلیدی به نام های رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر تیم را همراهی نکردند. این مسئله منجر به نگرانی های زیادی برای هواداران این تیم شد و آنها امیدوارند طی امروز و فردا و با حل مشکل این افراد، آنها راهی امارات شوند.

در این میان نیز یک خبر امیدوارکننده از اردوی آبی ها به گوش می رسد. سرانجام و پس از مدت ها، مشکلات اضافه شدن گابریله پین به کادرفنی استقلال حل شده و این مربی ایتالیایی قرار است حداکثر طی امروز و یا فردا با پروازی راهی دبی شده و به تمرینات آبی پوشان پیش از دیدار با الهلال اضافه شود.

فرهاد مجیدی که از مدت ها پیش و قبل از آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به دنبال حضور این مربی در تهران بود، به دلیل مشکلاتی نظیر قرارداد او با باشگاه و قانون منع حضور خارجی ها در لیگ برتر، موفق نشده بود که راهی ایران شود و حالا طلسم حضور او در کادرفنی استقلال قرار است در امارات شکسته شود.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

قرار است پس از حضور گابریله پین در امارات و انجام آزمایش کرونا، مراسم معارفه او در تمرینات استقلال برگزار شود و انتظار می رود این مربی حداقل ۴ روز پیش از مصاف با الهلال، به تمرینات تیم اضافه شود و کارهای تاکتیکی را زیر نظر بگیرد. گفته می شود که این مربی از مدت ها پیش در حال رصد بازی های استقلال بوده و روی بازیکنان این تیم شناخت کافی دارد.

گابریله پین که رزومه خوبی در فوتبال اروپا دارد، به عنوان دستیار پراندلی در تیم ملی ایتالیا عنوان نائب قهرمانی یورو ۲۰۱۲ و سومی جام کنفدراسیون ها در سال ۲۰۱۳ را به دست آورده و در جام جهانی ۲۰۱۴ نیز روی نیمکت لاجوردی پوشان حضور داشت. پارما، فیورنتینا، گالاتاسرای، والنیسا، النصر امارات و جنوای ایتالیا تیم های هستند که این مربی سابقه حضور بر روی نیمکتشان را در کارنامه دارد.

۷۴۷۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مربی ایتالیایی فردا در تمرین استقلال

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ