زشت ترین بازیگر زن هالیوود که دستمزد بالایی دارد! + عکس

4

 او با اینکه جز زشت ترین بازیگران زن بشمار می رود اما در عین حال دستمزدهای بالایی نیز در طول بازیگری اش دریافت کرده است.

همسر بازیگران عکس بازیگران خانواده بازیگران بیوگرافی سارا جسیکا پارکر sarah jessica parker

سارا جسیکا پارکر” در ۲۵ مارچ ۱۹۶۵ در اوهیو در خانوادهای شلوغ به دنیا آمد او فرزند چهارم از ۸ فرزند خانواده بود.والدینش بعد از به دنیا آمدن سارا از یکدیگر جدا شدند ومادرش با یک تاجر به نام پائول فرست ازدواج کرد. سارای جوان در زمینه ی خوانندگی و اجرای حرکات موضون تعلیم یافت و در سن کم یک هنرپیشه ی حرفه ای شد مانند تعداد دیگری از خواهر و برادرانش. در سال ۱۹۷۶ بعد از اینکه سارا اولین نقشش”بیگناهان” پیدا کرد به نیوجرسی رفتند و به دنبال آن سارا به همراه چهار تا از برادر و خواهرانش در کمپانی دولتی the second of Music ایفای نقش کرد.

حضورش در یک جنگ نمایشی بر اساس آوازه هایی از چارلز استرویزمنجر به کسب یک نقش در آن نمایش شد. در ژانویه ۱۹۷۹ او سومین هنرپیشه ای بود که در نقش اصلی را در آن نمایشنامه ایفا کرد، برای ۱۲ ماه در آن نقش باقی ماند تا اینکه آن را پشت سر گذاشت . او در دبیرستان حضور پیدا کرد و تا سال ۱۹۸۲ وقتی که یکی از نقش های اصلی در سریال طنز “میدان پگز”  پیدا کرد. سپس به دبیرستان هالیوود انتقال یافت و در پس فارغ التحصیلی تصمیم به رها کردن کالج گرفت تا بازیگری را به طور تمام وقت در پیش بگیرد.پس از بازی در مجموعه های تلویزیونی تصمیم به حضور در سینما را گرفت و اغلب در نقش های فرعی بازی می کرد همانطور بازی در صحنه تئاتر را ادامه می داد نقش های معمولی در دو سریال تلوزیونی تحسین برانگیز اما کم بها را ایفا کرد.
همسر بازیگران عکس بازیگران خانواده بازیگران بیوگرافی سارا جسیکا پارکر sarah jessica parker
در این مدت او رابطه ای  با هنرپیشه رابرت دونی داشت و  برای چند سال هم خانه بودند. پس از جدا شدن از او سارا یک رابطه عاشقانه کوتاه با جان کندی داشت قبل از ملاقاتش با مردی که امیدوار بود باشد با زندگی مشترکی را شروع کند، متیو برودریک. در همین زمان زندگی حرفه ای اش هم تغییر مشابهی برای بهتر شدن را از سر گذرانید . در ۱۹۹۱ او نقش سن دی در فیلم استیو ماردین ایفا کرد. ناگهان مردم متوجه شدند که نه فقط او یک کمدین درجه یک است که یک زن جوان و جذاب هم هست. از آن جایی که این واقعیت اخیر اهمیت بیشتری در هالیوود  داشت او می توانست در فیلم هایی ایفای نقش کند که ستارگان بزرگ هالیوود مانند بروس ویلیس و بدل میدلر در ظاهر می شدند . او به کار روی صحنه ادامه داد و جایزه نامزدی  drama Desk Award بهترین هنرپیشه زن را برای اجرایش بعنوان نقش “سیلویا” در نمایشنامه “سیلویا” را به دست آورد.
همسر بازیگران عکس بازیگران خانواده بازیگران بیوگرافی سارا جسیکا پارکر sarah jessica parker

کم کم نقش های مهم بیشتری را در پیش گرفت ، که با نقش در مقابل “نیکولاس کیج” در فیلم ” ماه عسل در وگاس” در سال ۱۹۹۲ که استعداد کمدی بودن او را نشان داد . در فیلم “طرفدار بزرگ وودی آلن” او نقش اصلی را در مقابل فیلم ساز مشهور در فیلم تلویزیونی ” پسران آفتاب”  و در همین سال نقش اصلی را در فیلم ” راپسودی میامی” ساخته سال ۱۹۹۵ به دست گرفت. سال ۱۹۹۶ یک سال فشرده ی فیلمی بود در “باشگاه همسران” ,”لوسی فل”, “حمله مریخ” علاوه بر به دست آوردن نام در فیلم ها او به عنوان یک هنرپیشه تئاتر مورد احترام قرار می گرفت.سارا با بازی در فیلم شهر و شهوت در سال ۱۹۹۸ در نقش روزنامه نگار سکس  مانهاتان موفق به کسب جام طلایی بازیگر در سال ۲۰۰۰ شد. شوهر کنونی اش متیو بروید ریک .او جزو جامعه سیاسی زنان هالیوود و نماینده یونیسف  برای هنرهای نمایشی است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. نیلوفر می گوید

    این بازیگر کجاش زشته؟؟ خوبه

  2. عاطفه می گوید

    بازیگرای ایرانی که از این خیلی زشت ترن مثل نگار جواهریان ولی اونها هم دستمزد بالا دارن

  3. موضون! می گوید

    موضون؟!!!! نه موضون؟!!!!
    شاید منظور حرکات موزون بوده!!!!

  4. فاطمه بهداروندی می گوید

    والااگه این زشته کاش من زشت بودم خودمون که بازیگرای زشترازاین داریم بادست مزدای انچنانی