هواداران بدانند مجبورم شدم از پرسپولیس شکایت کنم!/ وقتی برخوردشان به این شکل است باید چه کرد؟

0

پرسپولیس نیوز

فرشاد احمدزاده که در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی فصل نوزدهم مجبور به ترک این باشگاه شد، علیرغم وعده چند باره مدیران این تیم، هنوز موفق به دریافت مطالبات خود نشده است. 

احمدزاده که طی جلساتی که با مدیران پرسپولیس داشته، بخش اعظمی از مطالبات خود را بخشیده بود، امیدوار بود طبق وعده‌ای که مدیران وقت این تیم داده بودند بتواند باقیمانده طلب خود را دریافت کند. با این حال علیرغم تغییرات چند باره در بخش مدیریت، او همچنان در دستیابی به این مهم ناکام مانده تا مجبور به پیگیری آن از طریق قانونی شود. 

وینگر سابق پرسپولیس که در این فصل به سپاهان پیوسته در این باره می‌گوید: من نمی‌خواستم و نمی‌خواهم این اتفاق بیفتد. پرسپولیس و هواداران آن همیشه برایم جایگاه ویژه‌ای دارند و طی مدتی که از این تیم جدا شدم بارها در تلاش بودم تا با تعامل و توافق دو طرفه این مشکل حل شود. حتی بارها درخواست باشگاه پرسپولیس برای تخفیف را قبول کردم و آنها هر بار با وعده اینکه با این تخفیف قطعا مطالبات پرداخت خواهد شد، نسبت به آن بی توجه بودند. 

احمدزاده در ادامه گفت: در آخرین ساعات نقل و انتقالات به من گفتند تیم خودت را معرفی کن و من طی این مدت هیچ گلایه‌ای نداشتم. همان زمان گفتند پولت را تا ریال آخر دریافت خواهی کرد و من گفتم هیچ بحث مالی ندارم. گفتند تخفیف بده تا فلان روز پولت را واریز کنیم اما از آن زمان نزدیک به دو سال گذشته است و هیچ کس جواب نمی‌دهد. وقتی توجه نمی‌کنند و برخوردشان به این شکل است باید چه کرد؟ من همیشه برای پرسپولیس و هوادارانش احترام قائل هستم اما وقتی مدیران آن به تعهد و قولی که می‌دهند عمل نمی‌کنند باید چه کنم؟ من تخفیف بزرگی هم در این رابطه دادم اما به نظر می‌رسد آنها نمی‌خواهند کاری انجام دهند و مجبور شدم از طریق وکیل پیگیر این موضوع باشم.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

هواداران بدانند مجبورم شدم از پرسپولیس شکایت کنم!/ وقتی برخوردشان به این شکل است باید چه کرد؟

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ