استقلال دوباره شانس خود را برای جذب جووینکو امتحان می‌کند

0

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استقلال قصد دارد بار دیگر شانس‌ خود را برای جذب سباستین جووینکو ستاره ایتالیایی امتحان کند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، اگر به یاد داشته باشید جووینکو به نخستین پیشنهاد باشگاه استقلال پاسخ منفی داد و قرار بود برای ادامه فوتبال خود به الغرافه یا یکی از تیم‌های حاشیه خلیج فارس برود اما همچنان بدون تیم است.

فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌های پایتخت که علاقه خاصی به مورچه اتمی یا همان سباستین جووینکو دارد، بدش نمی‌آید بار دیگر شانس‌ خود را برای جذب این بازیکن ایتالیایی که سابقه پوشیدن پیراهن یوونتوس را در کارنامه‌اش دارد امتحان کند.

گفته می‌شود باشگاه استقلال بار دیگر قصد دارد از طریق مربی ایتالیایی خود یعنی «گابریله پین» به جووینکو پیشنهاد همکاری بدهد؛ هر چند این بازیکن دو پیشنهاد قابل توجه از لیگ برتر آمریکا MLS دارد اما شاید افزایش رقم پیشنهادی استقلال، جووینکو را وسوسه کند تا مدیر برنامه‌هایش را پای میز مذاکره بفرستد.

اگرچه ارزش این بازیکن در ترانسفر مارکت ۲ میلیون یورو تخمین زده شده است اما به طور حتم قیمت این بازیکن ۳۴ ساله که سال‌های پایانی فوتبال خود را پشت سر می‌گذارد بسیار پایین‌تر از این مبلغ است و شاید مدیران تازه وارد باشگاه استقلال برای تقویت تیمشان با کمک اسپانسرها آرزوی فرهاد را برآورده کنند.

۶۶۴۱

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

استقلال دوباره شانس خود را برای جذب جووینکو امتحان می‌کند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ