خلاصه صحبت های مادر امباپه؛ می‌خواهد تا ۲۰۲۴ در پاریس نگهش دارد اما به تصمیمش احترام می گذارد!

0

رئال مادرید نیوز : فیضه لاماری مادر امباپه در مصاحبه با لوپاریزین سکوتش را پس از مصاحبه های جنجالی کیلیان شکست و گفت که در حال مذاکره برای تمدید قراردادش است. در حقیقت به نظر می رسد که مادر امباپه تصمیم گرفت که جفت پا خودش را وسط مذاکرات بیاندازد!

از مصاحبه مادر امباپه این طور بر می آمد که کیلیان قصد پیوستن به رئال مادرید را در آینده دارد اما نمی توان احتمال تمدید قراردادش با پی اس جی حتی به صورت کوتاه مدت را رد کرد. در حقیقت کیلیان همیشه در تصمیم هایش نظر والدینش را می پرسیده و به همین خاطر است که صحبت های فیضه برای مدیران رئال مادرید تا حدودی نگران کننده بوده است.

البته مادر امباپه در این مصاحبه گفت که مدتی است که از پدرش جدا شده است و به همین خاطر کیلیان از خانه خانوادگی خود جدا شده و جدا از والدینش زندگی می کند. در حال حاضر مادر امباپه مسائل مربوط به تبلیغات و وجهه وی را کنترل می کند در حالی که پدرش روی مسائل ورزشی بیشتر تمرکز دارد.

اما نظر پدر و مادر امباپه در مورد آینده اش چیست؟ فیضه در این مصاحبه گفت که پدرش نمی خواسته که کیلیان به رئال برود و خود او هم ترجیح می داده که امباپه تا المپیک ۲۰۲۴ در پی اس جی بماند هر چند که دل کیلیان با رئال است. در حقیقت چهار سال پیش و زمانی که کیلیان تصمیم گرفته به پی اس جی برود، والدینش ترجیح می داده اند که در موناکو بماند اما در نهایت به تصمیم وی احترام گذاشته اند و حالا اگر امباپه بخواهد به رئال مادرید برود، باز هم به نظرش احترام می گذارند.

از سویی مادر امباپه در این مصاحبه گفته است که با توجه به خریدهای کهکشانی پی اس جی در تابستان ترجیح می داده که کیلیان حداقل برای یک سال دیگر در پی اس جی بماند. در حقیقت از نظر او چهار سال پیش رئال مادرید گزینه جذاب تری نسبت به پی اس جی بوده است اما حالا تیم فرانسوی هم بازییکنان جذابی دارد. از سویی فیضه گفته است که یکی از دلایل اصلی امباپه برای انتخاب رئال مادرید این است که رهبر پروزه باشد و رئال مادرید با سه، چهار خرید کهکشانی دیگر در چهار سال آینده بتواند به تیم کاملا متفاوتی تبدیل شود.

مادر امباپه در این مصاحبه گفته است که کیلیان قطعا بند حضور در المپیک ۲۰۲۴ را در قرارداد با تیم بعدیش قرار می دهد و جزئیات دیگری از زندگی او را لو داده است:” کیلیان هرگز کارت اعتباری را همراه خود نمی برد. هرگز پول نقد را هم نمی برد. به او می گویم که چرا ۲۰۰ یورو در جیبش نمی گذارد تا اگر چیزی نیاز داشت، بخرد اما مخالفت می کند. می گوید که در زمان مسابقاتش ف فقط به فوتبال فکر می کند و به فکر چیز دیگری نیست.از این که امباپه علیه نیمار در رختکن صحبت کرد، ناراحت شدم. نباید این را می گفت. چند وقت پیش با حضور در یک کلیپ  تبلیغاتی مخالفت کردیم. به من گفت:” می دانی که شش میلیون یورو را از دست خواهیم داد!” همیشه همین طور بوده است. برای او پول مهم نیست و نمی خواهد قلبش را به شیطان بفروشد.”

به نظر می رسد که نظر پدر امباپه نیز مشابه مادرش است و حالا رئال باید نه تنها با پی اس جی بلکه با والدین امباپه هم بجنگد!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

خلاصه صحبت های مادر امباپه؛ می‌خواهد تا ۲۰۲۴ در پاریس نگهش دارد اما به تصمیمش احترام می گذارد!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ