پاسخ کارشناسان فرانسوی به یک سوال: چرا بنزما باید توپ طلا را ببرد؟

0

رئال مادرید نیوز : ژروم روتن و اریک دی مکو مفسران رادیو مونته کارلو اسپورت در مورد بحث رسیدن توپ طلا به بنزما صحبت کردند.

روتن گفت :” بنزما می تواند توپ طلا را ببرد. برخی از جامها صحبت می کنند. جام یکی از معیارهاست اما عملکرد فردی، کلاس بازیکن، کاریزمایش و اخلاقمداری مهم است. از نظر کاریزما و فیرپلی، کمتر کسی مثل بنزما است. از نظر کلاس بازی نیز همین طور است. امسال هیچ کس نبوغ بنزما را نداشته و این را با گلهایش مقابل بلژیک و اسپانیا می توان دید. در مورد عملکرد نیز از نظر آمار یکی از بهترین هاست. فقط از نظر جامها در تورنمنت هایی نظیر یورو و چمپیونزلیگ موفق نبوده اما از زمان رفتن رونالدو فوق العاده بوده است. از نظر انسانی نیز فوق العاده است.”

دی مکو نیز بیان کرد:” دوست ندارم در مورد توپ طلا صحبت کنم. این بحث را دوست ندارم. ریبری باید بر اساس آمار در سال ۲۰۱۳ آن را می برد. در آن زمان به خاطر گلها این جایزه را می دادند و بعد از آن این جایزه متعلق به اسمها شد. معیارها خیلی گتسرده هستند و نمی توان فقط به دستاوردهای فردی نگاه کرد که البته در فوتبال دستاوردهای فنی مهم هستند. بنزما در سالهای قبل مدعی نبود اما امسال از نظر من بهترین بازیکن دنیاست. سال گذشته رئال به نیمه نهایی چمپیونزلیگ به دست بنزما رسید. در لالیگا بهتر از همه بود. در یورو یکی از معدود فرانسوی هایی بود که از انتقادها دور بود. هم تیمی هایش را درون زمین هل داد. عملکرد خوبی داشت و از نظر من باید این را بررسی کنیم.”

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

پاسخ کارشناسان فرانسوی به یک سوال: چرا بنزما باید توپ طلا را ببرد؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ