مسی و پیکه اختلاف دارند؟/ پشت پرده ناراحتی لئو از دوست صمیمی‌اش

0

ساتین –

لیونل مسی که تابستان اخیر به دلیل ناتوانی باشگاه بارسلونا در تمدید قراردادش به حضور ۲۱ ساله‌اش در این باشگاه پایان داد و با امضای قراردادی ۲ ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، چند روز پیش در مصاحبه‌ای اختصاصی با نشریه «اسپورت» در خصوص اینکه آیا هنوز با بازیکنان بارسلونا در ارتباط است، گفته بود که اغلب با سرخیو آگوئرو صحبت می‌کند.

پس از انتشار این مصاحبه، تونی خوانمارتی خبرنگار نشریه «اسپورت» و شبکه تلویزیونی «موویستار» اسپانیا در حساب کابری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «مسی از پیکه به عنوان یکی از بازیکنانی که هنوز هم با آنها در بارسلونا در ارتباط است، نامی نبرد. من فکر می‌کنم کاملاً واضح است که رابطه بین پیکه و مسی خراب شده است. آیا آن‌ها بعداً در این مورد چیزی به ما خواهند گفت؟»

لوئیس ماسکارو خبرنگار «اسپورت: هم که اخیراً در پاریس این مصاحبه اختصاصی را با لیونل مسی انجام داد، در حساب کاربری رسمی‌اش در «توئیتر» نوشت: «مسی از دست برخی از هم تیمی‌هایش سابقش در بارسلونا ناراحت است و فکر می‌کند که آنها به اندازه کافی از او حمایت نکردند. لئو می‌داند که پیکه به خوان لاپورتا گفته است که اگر مسی از بارسا برود، هیچ اتفاقی نمی‌افتد.»

پاری سن ژرمن نیوز

مسی و پیکه اختلاف دارند؟/ پشت پرده ناراحتی لئو از دوست صمیمی‌اش

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ