کارواخال:«با آغوش باز از راموس استقبال می کنم؛ اگر بقیه ما را مدعی نمی دانند، مشکل خودشان است»

0

رئال مادرید نیوز : دنی کارواخال مدافع راست رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل شاختار حضور پیدا کرد.

ثبات:” انگیزه بالایی دارم تا بهترین عملکردم را ادامه بدهم و برایش تلاش میک نم. مربی به خوبی دقایق را برای من مدیریت می کند.”

بازی با شاختار:” باید ببینیم که حریف چه نقشه ای دارد. باید توپ را داشته باشیم و به زمین حریف فشار بیاوریم.”

تغذیه:” به دنبال چیزهایی بودم. تغذیه سختگیرانه تری بدون گلوتن و گندم دارم. می خواهم همه چیز برایم خوب باشد.”

آلابا:” از نظر من بازیکنی خوب و شخصیتی فوقا علاده است. یک لیدر است و خیلی خوب هماهنگ شده است. هم تیمی ها تلاش می کنند تا همه چیز در رئال و در لالیگا خوب باشد. به نظرم خط دفاعی ما را قدرتمند کرده است.”

شرایط راموس:” خودم را تا حدودی شبیه به سرجیو می دانم. قطعا بیشتر ازه ر کسی دوست دارد که برگردد. درک می کنم که مشکلات متولای زیادی در زمینه مصدومیتش داشته و بازگشتش کمی طول کشیده است. فکر نمی کنم که کسی در مورد حرفه ای گری سرجیو تردیدی داشته باشد. فکر نمی کنم که باشگاهی نظیر پی اس جی بخواهد قراردادش را تمدید کند. قطعا آماده ام تا با آغوش باز از او استقبال کنم.”

بازگشت به تیم ملی اسپانیا:” صادقانه می توانم بگویم که شرایط خوبی دارم. مربی دقایق را برایم مدیریت یم کند. صد در صد آماده هستم. شرایط خوبی دارم و آماده حضور در بازی فردا یا بازی شنبه هستم. دوست دارم به تیم ملی بروم و این همیشه باعث غرور من است. مدتهاست که در تیم ملی نبودم و تلاش می کنم تا در لیست جمعه حضور داشته باشم.”

چیزی را عوض کردی تا دوباره مصدوم نشوی؟” سعی کردم که همه درهای ممکن به روی عوامل مصدومیت را برگردم و تلاش کنم تا بهترین شرایط را داشته باشم.”

تیم جای بهتر شدن دارد؟” بدون تردید. تازه در اوایل نوامبر هستیم. بازیکنانی دید و مربی جدیدی آمده اند. هنوز جای بهتر شدن داریم. به دریج بهتر می شویم.”

رئال مدعی چمپیونزلیگ است؟” رئال می تواند هر تیمی را شکست بدهد. اگر بقیه ما را مدعی نمی دانند، مشکل خودشان است. این باعث می شود که فشار از روی ما کم شود. به صدرنشینی در گروه فکر می کنیم و می خواهیم که سه امتیازها را در لالیگا بگیریم و تا چند ماه دیگر بهترین شرایط خود را داشته باشیم.”

ماه های اخیر:” مشکل ترین بخش از نظر روانی بود. این که بپذیری و به دنبال دلیلش باشی بزرپترین دغدغه است. شرایط خیلی خوبی دارم. ذهنم آماده است و آمادگی کافی دارم.”

هازارد:” شرایط آسانی ندارد. او تلاش می کند تا شرایط را عوض کند و عادت های متفاوتی را آزمایش می کند. مربی به خوبی شرایط را مدیریت می کند. به تدریج به ریتم مسابقات برمی گردد و می تواند یکی از ده بازیکن برتر دنیا باشد.”

رهبر رختکن بدون راموس:” شخصیتی مثل سرجیو و حضورش در هر رختکنی مشهود است. حالا این طور نیست که یک بازیکن حرف بزند. همه مهم  هستن. این پیام مربی است. تنها راز و تنها فرمول برای کسب جامها در پایان فصل همین است.”

خط خوردن وینیسیوس از لیست برزیل:” این سوال مربوط به سرمربی برزیل است. وینیسیوس ثابت کرده که بازیکن خوبی است. اگر بخواهم خودخواه باشم برای تیم خوب است که وینی در این وقفه استراحت کند و حضورش برای تیم اتفاق خوبی است.”

لونین:” از حرفه ای ترین هم تیمی هایی است که داشته ام. سخت تمرین می کند. ساعت ها در والدبباس حضور دارد. مشکل اصلی این است که بهترین دروازه بان دنیا را بالاتر از خود دارد. ببا سطحی که کورتوا دارد، کار خیلی مشکل است.”

مندی:” فرلاند یک بازیکن و یک شخصیت فوق العاده است. از زمان حضور زیدان خیلی رشد کرده است. یکی از مهمترین ها در تیم است. بازگشتش مشهود است. با سرعت، نیرو و انگیزه اش کمک می کند.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کارواخال:«با آغوش باز از راموس استقبال می کنم؛ اگر بقیه ما را مدعی نمی دانند، مشکل خودشان است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ