ببینید| لحظه تاریخ‌سازی آزمون مثل مهدوی‌کیا و طارمی/ زهر سردار به «بانوی پیر» بعد از جنجال «بانوی جوان»

0

ساتین نیوز –

زنیت که این روزها به عنوان صدرنشین لیگ روسیه، شرایط خوبی در کشورش دارد، در شروع دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس رفت؛ تیمی که در هفته سوم با یک گل مغلوب آن شده بود.

زنیت با ۳ امتیاز از ۳ بازی در مکان سوم گروه H لیگ قهرمانان اروپا حضور و در حالی که سردار آزمون را از ابتدا در ترکیب خود داشت، به مصاف یووه رفت. صدرنشین روسیه در جبران شکست دور رفت مقابل یووه ناکام بود و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب این تیم شد؛ با وجود این شکست اما گلزنی سردار آزمون اتفاقی خوب برای فوتبالدوستان ایرانی بود که پاداش خود را از تماشای کامل این بازی گرفتند.

ستاره ایرانی زنیت که طی دو بازی اخیر در لیگ روسیه دو گل زده و یک پاس گل داده بود، برای شکستن طلسم گلزنی های خود در لیگ قهرمانان اروپا از انگیزه بالایی برخوردار بود و گلزنی مقابل یوونتوس می توانست یک شروع دوباره برای او باشد آن هم در مقطعی که زوج سردار در تیم ملی ایران یعنی مهدی طارمی، گل های حساسی در این فصل و فصل گذشته برای پورتو در اروپا به ثمر رسانده بود.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

آزمون در بازی هفته اول مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان در ترکیب اصلی زنیت مقابل چلسی حضور داشت اما در دو دیدار بعدی مقابل مالمو و یوونتوس نیمکت نشین بود. در بازگشت دوباره به ترکیب زنیت، سردار تا پایان در زمین حضور داشت و موفق شد در دومین دقیقه از وقت های اضافه نیمه دوم دروازه شزنی را باز کند.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

از آخرین گل اروپایی سردار آزمون مدت زیادی می گذشت؛ او در مهر سال ۹۸ در جریان پیروزی سه بر یک زنیت مقابل بنفیکا یکی از گل های تیمش را به ثمر رسانده بود. با شکستن این طلسم طولانی، به سومین بازیکن ایرانی تبدیل شد که موفق به باز کردن این تیم بزرگ اروپایی می شود. مهدی مهدوی کیا ۲۱ سال پیش با پیراهن هامبورگ موفق به گلزنی مقابل یووه شده بود و مهدی طارمی به عنوان دومین بازیکن ایرانی، در فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا به یوونتوس گل زد. فاصله گلزنی سومین ایرانی مقابل تیم ایتالیایی اما کوتاه بود و سردار چند ماه پس از گل طارمی به یووه، دروازه شزنی را باز کرد.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

در حالی که نتیجه بازی ۴ بر یک بود و زنیت شانسی برای جبران نداشت، زیوبا در داخل محوطه جریمه با یک ضربه سر به موقع توپ را در دهانه دروازه برای سردار آزمون جفت و جور کرد و این بازیکن با بهره بردن از تخصص بالای خود در چنین موقعیت هایی، با بیرون پای راست یک ضربه غیرقابل مهار را در حالی که شزنی را فقط پیش روی خود داشت روانه دروازه کرد. این ضربه برای باز شدن دروازه یووه کافی بود تا بعد از دو سال و یک ماه، شاهد گلزنی ستاره ایرانی زنیت در اروپا باشیم.

سردار آزمون در حالی زهرش را در مقابل یوونتوس (بانوی پیر) ریخت که چند روزی است یک وکیل و دختر روسی با همدستی و هماهنگی خبرنگار سایت اسپورت اکسپرس روسیه تحرکاتی علیه او آغاز کرده‌اند. سایت روسی مدعی شده است ستاره تیم ملی ایران گرفتار مسائلی در شهر کازان در زندگی شخصی خود شده که در صورت اثبات این حاشیه‌سازی، آزمون دچار دردسر بزرگی خواهد شد.

بنابر گزارش سایت اسپورت اکسپرس یک دختر روسی ادعایی مبنی بر داشتن فرزند از ستاره زنیت را مطرح کرده است. کلید ماجرا اما مصاحبه این سایت با آندری دیمیتریف وکیل دختر روسی یا به عبارتی طراح اصلی این نقشه است که گفته است: «موکلش ترجیح می‌دهد کار به دادگاه نکشد!»

ظاهرا بنا بر قوانین روسیه در صورت اثبات ادعای دختر روسی و وکیلش، سردار آزمون باید یک چهارم مبلغ قراردادش با زنیت یعنی ۷۵۰ هزار یورو به آنها پرداخت کند که به نظر می‌رسد همه ماجرا و این پاپوش احتمالی بزرگ برای گرفتن این پول باشد.

البته پاپوش دوختن برای ستاره‌های فوتبال و اخاذی موضوع جدیدی نیست و بارها و بارها خوانده و شنیده‌ایم گریبان ستاره‌های بزرگی حتی کریستیانو رونالدو را نیز گرفته است. امیدواریم این مورد و مشکلات به وجود آمده برای سردار آزمون نیز از نوع پاپوش باشد و تأثیری روی عملکرد سردار آزمون مهاجم کشورمان در دیدارهای آتی تیزم ملی کشورمان نگذارد. البته سردار با این گل زیبا به یوونتوس نشان داد تحت تاثیر حواشی ایجاد شده قرار نگرفته است.

گل سردار آزمون به یوونتوس را در ویدیوی زیر ببینید:

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

ببینید| لحظه تاریخ‌سازی آزمون مثل مهدوی‌کیا و طارمی/ زهر سردار به «بانوی پیر» بعد از جنجال «بانوی جوان»

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ