توضیحات مدیر پرسپولیس درباره پرداخت طلب کالدرون و نواقص مجوز حرفه‌ای/ پنجره پرسپولیس چه زمانی باز می‌شود؟

0

پرسپولیس نیوز

 امیر علی حسینی در حاشیه جلسه مدیران باشگاه‌ها با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ در خصوص اقدامات باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب کالدرون اظهار داشت: وقتی رأی قطعی شد، طلبکار و بدهکار وظایفی دارند. از جمله وظایف طلبکار اعلام شماره حساب است. وکیل کالدرون و خوآکین از سوئیس برای ما شماره حساب‌ها را فرستاد. مدیریت از من خواست چون واریز وجه به کشور سوئیس با مشکل مواجه است، حسابی در ترکیه را از آنها بگیریم. من با وکیل نتوانستم تماس بگیرم، اما از طریق خود کالدرون و خوآکین، مترجم و مدیر برنامه‌های آنها و همچنین پسر کالدرون با آنها صحبت کردم، اما به نتیجه‌ای نرسیدیم.

وی افزود: این را به صدری اطلاع دادم که نتوانستیم شماره حسابی در ترکیه بگیریم و او در حال انجام کارهاست تا پول از طریق همان شماره حساب در سوئیس منتقل شود.

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چرا آنها شماره حساب سوئیس می‌دهند و همکاری نمی‌کنند، گفت: آنها شماره حسابی را در ابتدا اعلام کردند و رأی فیفا را گرفتند. شاید نمی‌خواهند انعطافی نشان بدهند و می‌خواهند طبق قانون و رأی عمل کنند. من با خوآکین هم که صحبت کردم گفت من اروپایی هستم و چرا باید شماره حسابی در ترکیه داشته باشم. ندارم که بدهم، در اروپا هستم و شاید حرفش هم منطقی باشد.

حسینی در مورد اینکه آیا از ابتدا در جریان بوده‌اند که باید پول را به حسابی در سوئیس واریز کنند، اظهار داشت: وقتی رأی می‌آید، به بدهکار می‌گویند ظرف ۳۰ تا ۴۵ روز باید وجه را پرداخت کنید و به طلبکار هم می‌گویند در اسرع وقت شماره حساب را اعلام کند. آنها شماره حساب را اعلام کرده بودند، اما مدیریت اعلام کرد چون شماره حساب در سوئیس است واریز پول با مشکل مواجه می‌شود. ما برای وودیمیر و برانکو هم پول را در اقساط مختلف پرداخت کردیم و یک پروسه زمانبر بود.

وی در مورد اینکه چه زمانی واریز وجه انجام می‌شود، گفت: تامین منبع توسط صدری انجام شده و احتمالا همکاران مالی باید این کار را انجام بدهند، من کار مالی انجام نداده‌ام.

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا مجوز بانک مرکزی برای باشگاه ارسال شده، عنوان کرد: نمی‌دانم. وقتی پول پرداخت شد باید فیش‌های پرداختی را به فیفا بدهم و بتوانم پنجره را باز کنم.

مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا AFC با این باشگاه برای صدور مجوز مکاتبه‌ای داشته اعلام کرد که ما با فیفا و دادگاه CAS مکاتبه داریم ولی با کنفدراسیون فوتبال آسیا نه. کلیه مکاتبات ما با AFC از طریق فدراسیون فوتبال است. ما نامه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا نگرفته‌ایم.

حسینی در مورد اینکه بعد از صدور مجوز مشروط اعلام شد اگر تا سه ماه دیگر الزامات رعایت نشوند، این مجوز لغو می‌شود، گفت: یک کمیته مستقل تشکیل می‌شود که مورد تایید AFC است و مسئولیت صدور مجوز را بر عهده دارد. الان مجوز را برای ما صادر کرده‌اند و گفته‌اند یکسری نواقصی وجود دارد. جلسه امروز در مورد همین است. ما تا این لحظه نمی‌دانیم چه نواقصی داریم. نواقص به ما اعلام می‌شود و بعد از آن AFC تایید می‌کند، معمولا دو نفر از آلمان می‌آیند و ممیزی می‌کنند ولی تا این لحظه نمی‌دانیم چه نقصی داریم.

وی تصریح کرد: تفاوت حرفه‌ای سازی امسال با سال‌های گذشته این است که هر سال اگر مدرکی رد می‌شد، برای من پیامی می‌آمد که فلان مدرک شما رد شده است. من مطالعه می‌کردم که نقص باشگاه چه بوده و بعد می‌توانستم مدرک رفع نقص شده را آپلود کنم؛ یعنی دقیقا می‌دانستیم چه مدرکی دارای نقص است و رفع نقص می‌کردیم، اما امسال اصلا این طور نبود. یا مدارک ما به طور کامل تایید شده بود، یا در حالت پندینگ باقی مانده بود.

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا باشگاه پیگیری جدیدی درمورد پرداخت بازی های آسیایی انجام داده عنوان کرد: جدیداً نه، اما فکر می‌کنم حدود ۴۵ نامه رد و بدل شد و مدام یک حرف زده شد.

حسینی در مورد اینکه این مبلغ چقدر است، اظهار داشت: بابت فینال سال گذشته ۲ میلیون، حدود ۵ درصد بابت مسئولیت‌های اجتماعی کم می‌شود. صعود به مراحل بالاتر بود. ۵ برد در گروهی داشتیم و یک برد در مرحله بعد. اینها هر کدام ۵۰ هزارتا، فکر کنم ۳ میلیون و اندی باشد، درست نمی‌دانم چون جرایم انضباطی هم باید از آن کم شود.

اخبار فوری پرسپولیس

توضیحات مدیر پرسپولیس درباره پرداخت طلب کالدرون و نواقص مجوز حرفه‌ای/ پنجره پرسپولیس چه زمانی باز می‌شود؟

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ