فرزاد مخلص الائمه کیست؟ +سوابق و تحصیلات

0

فرزاد مخلص الائمه استاندار جدید استان مرکزی اراک کیست اهل کجاست

اعضای دولت پس از بررسی سوابق آقای “فرزاد مخلص الائمه”، ‌به‌ترتیب به‌عنوان استاندار مرکزی ‌رأی اعتماد دادند.

سوابق کاری و شغلی

فرزاد مخلص الائمه متولد سال ۱۳۵۱ اراک است که معاون برنامه ریزی و امور مجلس سازمان بازرسی کل کشور، بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی کل کشور بازرس کل امور نفت، پژوهشگر حوزه اقتصاد و انرژی از سوابق استاندار جدید مرکزی است.

مخلص‌الائمه از نیرو‌های مورد وثوق در قوه قضاییه بوده است. وی در سازمان بازرسی کل کشور مورد اعتماد ناصر سراج و حجت الاسلام درویشیان بوده تا جایی که سراج عملکرد مخلص الائمه را درخشان توصیف کرده و می‌گوید: مخلص‌الائمه واقعاً مخلصانه عمل می‌کند.

مدیران و مسئولان ایران فرزاد مخلص الائمه سوابق فرزاد مخلص الائمه استانداران جدید استاندار مرکزی کیست اخبار استان مرکزی اخبار اراک

بیوگرافی و زندگینامه

«فرزاد مخلص‌الائمه» متولد سال ۱۳۵۱ شهرستان اراک است که پیش از این در مسئولیت‌های مختلفی در سازمان بازرسی کشور از جمله معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس سازمان بازرسی فعالیت داشته است.

ارتباط موثر و تعامل فراگیر با بخش‌های مختلف از جمله بدنه قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی، اشراف مناسب نسبت به مسائل استان مرکزی، ارتباط با جوانان و چهره‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور از ویژگی‌هایی است که در خصوص استاندار جدید استان مرکزی عنوان شده است.

مدیران و مسئولان ایران فرزاد مخلص الائمه سوابق فرزاد مخلص الائمه استانداران جدید استاندار مرکزی کیست اخبار استان مرکزی اخبار اراک

تحصیلات و مدرک تحصیلی

مخلص الائمه دارای مدرک دکتری در رشته مدیریت و آینده پژوهی است و تالیفات گوناگونی در باب اقتصاد صنعتی و حوزه انرژی در کارنامه خود دارد.

آینده نفت و تأثیر آن بر امنیت اقتصادی جمهوری اسلامی ایران، پیامدهای اقتصادی نقطه اوج نفت، جایگاه عملیات روانی در فرآیند تحریم نفتی جمهوری اسلامی ایران، نسبت آرمان گرایی و واقع گرایی در آینده پژوهی اسلامی تنها بخشی از تالیفات مخلص الائمه در حوزه اقتصاد صنعتی و انرژی است.

استان مرکزی که به واسطه جای دادن صنایع مهم و استراتژیکی در خود به ‌عنوان پایتخت صنعتی ایران شناخته می‌شود در سال ۵۶ بر اساس تقسیمات کشوری با مرکزیت اراک به استان مستقل تبدیل شده و با مساحتی معادل ۲۹ هزار ۵۳۰ کیلومترمربع حدود ۱٬۸۲ درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده است.

بر اساس آخرین تقسیمات کشوری، استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان، ۲۳ بخش، ۳۲ شهر و ۶۶ دهستان است که بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ